החרדי הפך לחובש כיפה סרוגה, וזו הנקמה הכואבת ש’בישלה’ אם ילדיו

חרף הסכם גירושין מפורט מסכלת האישה פעם אחר פעם את הסדרי הראייה, מחשש שישפיע על אורחות חייהם, וירחיק אותם מהקהילה אליה הם משתייכים • דייני בית הדין מתלבטים כעת: כיצד לנהוג באישה, והאם להשית עליה קנס כספי כבד?
תמי גיל
ג' אייר התש"פ / 27.04.2020 12:07

סכסוך מכוער סביב סיכול הסדרי ראייה, מגיע זו הפעם השלישית לפתחו של בית הדין הרבני בתל אביב.

זוג חרדי ולו שלושה ילדים, התגרש, לאחר שהבעל שינה את אורחות חייו, והפך לדתי חובש כיפה סרוגה.

לדברי עו”ד טל מירון, המייצגת את הגבר, חרף הסכם גירושין מפורט, בו הסכימו הצדדים על הסדרי ראייה מסודרים בין האב לילדיו, סיכלה האישה פעם אחר פעם את ההסדרים, סירבה לאפשר לאב להתראות עם ילדיו, וזאת למרות צווי בית הדין הרבני, שהורו לה לעשות כן.

לדברי עו”ד מירון, פעולותיה של האישה החריפו, כאשר מנעה מהילדים לבלות עם האב את סדר הפסח האחרון, את ל”ג בעומר, ואת חופשות החגים השונות, ואף איימה על הילדים, לכאורה, שאם הם ימשיכו ללחוץ עליה לראות את אביהם – היא תמנע מהם לחלוטין את המפגשים עמו.

לדברי עו”ד טל מירון, האישה מזלזלת, בעידוד רבניה, בהחלטות בית הדין הרבני, שכבר נדרש כמה פעמים לדון בהפרת הסדרי הראייה שלה, ואיננה מפחדת מהקנסות אותם הוחלט להטיל עליה בכל פעם שתפר את הסדרי הראייה.

האב חסר האונים הגיש לאחרונה לבית הדין בקשה לקנוס את האישה בעשרות אלפי שקלים בשל סיכול הסדרי הראייה, ומתגובתה של האישה ניתן ללמוד, כי היא מסרבת לאפשר לילדים לבלות עם אביהם, מחשש שאמונתו הדתית השונה תשפיע על אורחות חייהם, ותרחיק אותם מהקהילה החרדית אליה הם משתייכים.

בימים אלה מתלבטים דייני בית הדין כיצד לנהוג באישה, והאם להשית עליה קנס כספי כבד, על מנת שתאפשר לילדיה להיפגש עם אביהם בצורה מסודרת והוגנת.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שינוי תפיסה
    27/04/2020 13:53
    אני
  1. בעל גרוש או אישה גרושה שפועל בצורה כזאת, אינה ראויה מבחינה נפשית לקבל משמורת על ילדיה.
    פשוט עוול מזעזע והגיע הזמן שבית הדין יפעיל סנקציות שמתקדמות לעבר הכיוון הזה, ולאכוף את היכולת להעביר את המשמורת אל אבי הילדים במקרה הזה, במיוחד לאור העובדה שהאב שומר תומ”צ

  2. כל הכבוד לאשה
    28/04/2020 07:15
    מתתיהו
  3. צודקת בחשושותיה.דייני בית הדין צריכים לנשק לה את הרגליים.אשת חייל מי ימצא.

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   15/11/2020 01:53

      האדם לא הפך לאוכל חזיר. אפשר לחשוב מה קרה. מסכנים הילדים שצריכים לעבור את הסבל הזה רק בגלל שאביהם לא מספיק דתי מבחינתה ומאיימת על הילדים.
      כבד את אביך ואת אמך.
      בושה עוד ל”רבנים” שמחזקים את ידעה לעבור על הסכם שהיא הסכימה אליו בבית דין רבני.

    • יעל   18/01/2021 13:50

      האב יכול להפסיק את תשלומי המזונות
      בו ביום העניין יסודר.
      הילדים זקוקים לקשר עם אביהם ולא להסתות פרועות