איך ייראו המטוסים ביום שנחזור לטוס? בתוך ‘תאים’ עם מחיצות

חברת עיצוב המושבים האיטלקית פרסמה שני עיצובי מושבים אפשריים למזעור הדבקות על סיפון המטוס - ביום שהטיסות יתחילו להמריא כבעבר • ולמה הטיסות הזולות שכה התרגלנו אליהן יעלמו
חרדים 10
כ"ט ניסן התש"פ / 23.04.2020 00:04

איך יראו המטוסים ביום שנחזור לטוס? יש חברות שכבר שוקדות על תצורת מושבים חדשה בתוך המטוסים, שמטרתה תהיה לגרום לנוסעים להרגיש בטוחים מפני הידבקות בנגיף, ובמקביל לעמוד באתגר של מספר מושבים גבוה במטוס.

לפי דיווח של שמעון יעיש ב’ישראל היום’, חברת עיצוב המושבים האיטלקית AVIO INTERIORS – שעובדת בין היתר עם ענקיות התעופה ‘סינגפור איירליינס’, ‘יונייטד האמריקנית’, ‘קתאי פסיפיק’ ההונג קונגית, ועוד לא מעט חברות –  פרסמה שתי אפשרויות לתצורת מושבים שעשויות לענות על כל ההגדרות של בטיחות, נוחות ורווחיות.

האפשרות הראשונה דומה מאוד למה שאנחנו מכירים. ההבדל היחיד יהיה שייתווספו מעין מחיצות פלסטיק בין המושבים ובכך, כל נוסע יזכה למעין תא קטנטן אך לא סגור לגמרי. מצד שני, אם מי שיושב לידו ידבר אליו, המחיצה תחצוץ ביניהם.

האפשרות השניה והיותר מעניינת היא: נוסעים ימשיכו לשבת אחד ליד השני, כשפניו של כל אחד מהם פונה לכיוון אחר ומחיצת פלסטיק בצורת האות S מפרידה ביניהם. לפי צורה זו, נוסע אחד יושב בכיוון הנסיעה והשני יושב עם הגב.

האפשרות הזו מצמצמת כמעט לחלוטין את האפשרות לקשר ישיר בין הנוסעים, אך ייתכן כי תהיה יקרה מעט יותר ליישום, כיוון שהחברות יצטרכו להחליף לחלוטין את המבנה הנוכחי.

לפי הדיווח ב’יראל היום’, מנכ”ל ארגון חברות התעופה הבינלאומי טוען כי חובת ריחוק חברתי במטוס תעלים את כל הטיסות הזולות.

לפי ארגון חברות התעופה הבינלאומי, כבר בעוד כחודשיים נראה את חברות התעופה חוזרות לטוס בהיקף של כ-30%, ולקראת חודש ספטמבר אנחנו צפויים לראות עלייה משמעותית יותר של כ-50%.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות