כמו נתניהו: איך להתאפר לשיחות מצלמה? • ירין שחף עם טיפים ועצות

"את האיפור והשיער עשיתי לעצמי" - הצהיר ראש הממשלה בפתח 'ההצהרה היומית' • מה הוא יודע שאתם לא? בימים שהתקשורת עוברת דרך zom, אל תשכחו לחלוף על פני המראה ולהתאפר בהתאם • ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות עם כמה עצות
תמי גיל
כ' ניסן התש"פ / 14.04.2020 14:01

הקשר היחיד שלנו בימים אלה עם בני אנוש נוספים, מלבד אלה שיש לך איתם די אן איי משותף – עובר דרך אפליקציית ‘זום’, הפלטפורמה הדיגיטלית שמאפשרת לנהל שיחת פון רבת משתתפים.

אממ, פה יש קאץ’ גדול: איפור מול מצלמה שונה, מאחר והעדשות לא מתרגמות תת גוונים, מתקשות עם ברק ומחייבות תאורה נכונה.

גם אם התאפרתם לטקס האוסקר, עם תאורה לא נכונה קל להרוס כל פריים. אתם לא רוצים להיראות עם צלליות מוזרות, גושי צבע וכהיות מתחת לעיניים – שעלולים להפחיד את הצופים? בדיוק בשביל זה הומצא פטנט.

קוראים לו החישוק המאיר.

מדובר בטבעת תאורה שמשמשת מאפרים, בלוגרים, יוטיו-ברים ושאר מפעילי חשבון אינסטגרם.

האחרונים מכירים היטב את “הפלא”. הרינג מפזר את התאורה בצורה שווה ומגיע עם טיימר לשליטה על עוצמת הלד. הקסם מתלבש על חצובה ואפילו עם אפשרות תופסן לנייד.

היתרון הגדול: הוא ישרת אותך גם אחרי הרבה אחרי שתיגמר המגפה כי החיים יותר ויותר עוברים דרך מסכים  (ניתן לקניות בחניות איפור מקצועי).

אחרי התאורה, התמקמו מאחורי ‘דסק’ כלשהו סטייל יונית לוי – קושמרו.

כעת… לשאר החדשות: מייק אפ. זה לא הזמן לכמויות ובטח לא לשכבות. הזום הוא לא מצלמת טלוויזיה. כשרוב היום מפזזים בין המקרר לבין אדי הגז, אין צורך להעמיס. כדי לנטרל פנים מבריקות ועור שמנוני, לכו על בסיס של קרם לחות וסרום עם פיגמנט.

הבונוס: גם לחות לעור שבלאו הכי צריך, וגם כיסוי למראה עור אחיד. כדי לנטרל כהיות מתחת לעיניים מניחים מעט קונסילר – בלי מריחות ובלי שליכטה, רק בהתפחה.
על צלליות אפשר לדלג, על סירוק הגבות – לא. ניתן להיעזר במברשת שיניים ישנה – היא מעולה לסירוק.

כדי להשוות לפנים מראה בריא וחיוני לכו על סומק… בגוון טבעי והקפידו על פיזור והטמעה מקסימליים.

אם המצלמה שלך לא סופר איכותית והסומק אינו מטושטש בהתאם, הלחיים יראו כמו כתם. כדי ליצור את האפקט הרצוי, מורחים את הסומק על האזור הגבוה ביותר של הלחיים ומטשטשים החוצה ולמעלה. הגוון הנכון הוא זה שדומה לזה שיש לך אחרי אימון כושר – ורדרד עדין שמתמזג עם העור.

זהו. עכשיו חכו למחמאות.

https://www.yarin-shahaf.co.il/

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות