גנץ איים על נתניהו באולטימטום? זהר: האיום שלו מזכיר סרטי מאפיה

לפי דיווח ב'כאן חדשות', יו"ר כחול לבן הציב ללכוד שעה לחתום על ההסכם - או שיקדם חקיקה שתמנע מנתניהו להרכיב ממשלה • מיקי זוהר: "שיחזור בו מיד מהסגנון המכוער הזה. אני קורא לראש הממשלה לא להיכנע"
אריה ריבקינד
י"ב ניסן התש"פ / 06.04.2020 14:06

יו”ר כחול לבן בני גנץ העביר היום (שני) מסר מאיים לליכוד – כי אם לא ייחתם ההסכם בתוך כשעה, הוא יקדם חקיקה שתמנע מנתניהו להרכיב ממשלה עוד היום בכנסת.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, בעקבות כך דחה גנץ המשמש גם יו”ר הכנסת את ישיבת נשיאות הכנסת.

ביש עתיד-תל”ם הודיעו שיתמכו בהצעות החוק שהונחו על ידי כחול לבן וישראל ביתנו עוד לפני הפירוק של כחול לבן.

יו”ר סיעת הליכוד ח”כ מיקי זוהר הגיב לאיומים: “האיום של גנץ על ראש הממשלה בקידום חקיקה אישית ורטרואקטיבית נגדו מזכיר לי קצת סרטי מאפיה”.

לדבריו, “אם ככה הוא חושב לנהל את הדמוקרטיה שלנו – מוטב שיחשוב שוב ושיחזור בו מיד מהסגנון המכוער הזה. אני קורא לראש הממשלה לא להיכנע”.

יו”ר סיעת ישראל ביתנו, ח”כ עודד פורר, הגיב בחשבון הטוויטר שלו לאולטימטום: “ראיתי שבני גנץ נתן אולטימטום לראש הממשלה, שאם תוך שעה לא חותמים איתו, הוא מקדם את החקיקה שהונחה בעניין כהונת ראש ממשלת מעבר תחת כתב אישום. אז תנוח דעתך אדוני יו”ר הכנסת, לא יחתמו איתך בשעה הקרובה. החקיקה שלנו ממתינה על שולחן הכנסת”.

 

עם זאת, בכחול לבן מדגישים היום כי המו”מ נמשך וכי לא הוצב לליכוד כל אולטימטום.

בהודעה משותפת לליכוד ולכחול לבן שפורסמה בצהרים נאמר: ראש הממשלה נתניהו ויו״ר כחול לבן, רא”ל (במיל’) ח”כ בני גנץ נפגשו הבוקר במטרה להגיע להבנות על הקמת ממשלת חירום לאומית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות