מאיר פרוש קורא להדיח את מצליח, טסלר גינה. ויתר הח”כים? שותקים

אחרי שהשתלחה בציבור החרדי - סגן שר החינוך קורא להדיח את רינה מצליח: "אישה שכל כולה הפצת שנאה והסתה והשחרת פניו של ציבור שלם" • ואיך מטרילים את העיתונאית? עם ביצים לחג
יוני גרין
י"א ניסן התש"פ / 05.04.2020 01:25

סגן שר החינוך מאיר פרוש קרא הערב (מוצאי שבת) להדיח את העיתונאית רינה מצליח מחדשות 12.

יתר חברי הכנסת החרדים נמנעו מלהגיב.

מצליח התייחסה ב’אולפן שישי’ להתפשטות הקורונה במוקדי המגזר החרדי ואמרה, בין היתר:  “מערכת היחסים הזו חייבת להשתנות – לא יכול להיות שהחרדים מרגישים בלתי מחויבים למדינה”.

דבריה עוררו סערה גדולה והרשתות החברתיות גועשת. בעקבות הזעם נגדה, מספר הפלאפון של מצליח הופץ תחת הכותרת: “חלוקת ביצים בחינם לחג” – במטרה שאלפי חרדים יציפו את הטלפון האישי שלך העיתונאית.

מאיר פרוש אמר: “לא הגיוני שבזמן שעם ישראל מתאחד במאבק נגד המגפה מסכנת החיים, יושבת באולפני ערוץ 12 אישה שכל כולה הפצת שנאה והסתה והשחרת פניו של ציבור שלם. אני קורא לחברת החדשות להדיח לאלתר את הגב’ מצליח על דבריה החמורים נגד הציבור החרדי, לא ניתן למסיתים לפלג בינינו”.

ח”כ יעקב טסלר הגיב על ההסתה חסרת תקדים של רינה מצליח: “על רקע התפשטות הנגיף, יש כאלו שנגיף השנאה מתפרץ להם ביתר שאת ומנצלים את ההזדמנות להסתה פרועה ונבזית נגד הציבור החרדי!  כלי תקשורת מרכזיים, כמו חדשות 12 וגלובס, בוחרים בהסתה שקרית, במקום להיות רגישים וזהירים בזמן הזה!

“הם משקרים ללא הרף, ממקום של בורות מוחלטת, ומסיתים באופן חמור נגד הציבור החרדי, שברובו המוחלט מציית להוראות משרד הבריאות כפי שהורו גדולי ישראל.

“אני פונה לחברת החדשות: כששיח ההסתה והאלימות יגבר, אתם תהיו האחראים לכך! השנאה וההסתה חייבים להיפסק לאלתר, לא תוכלו להגיד ידינו לא שפכו את הדם הזה!”

עו”ד משה בא גד הגיב: “איש ציבור ועיתונאי שאינו מוחה כנגד הסתתה הפרועה של רינה מצליח ואחרים בימים אלו כנגד החרדים תוך הכללה גורפת, שותף להסתה. שקט והיעדר מחאה חריפה עד למיגור התופעה מצד אישי ציבוא ומובילי קהל בנושא זה באופן מיידי יערער ואף יחזיר לאחור כל ניסיון עתידי לשילוב חרדים”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כאשר תתחיל לגנות את הירושלמים שזורקים מוטות ברזל על חובש מד"א, הורסים מכוניות ועוד אתחיל להאמין לך
    05/04/2020 02:09
    אפרים
  1. לא שמעתי רב אחד, פוליטיקאי חרדי אחד ואדמו”ר אחד שגינה רוצחים אלה.

  2. בושה וחרפה - לפטר ולהכניס לבידוד
    05/04/2020 08:21
    אברהם
  3. כדאי לחשוב איך מכניסים אנשים רעים שמעוררים שנאה לשישה חודשי בידוד במקום סגור