מחצות: ז’בוטינסקי בב”ב ייסגר; 10 שתקפו שוטרים בירושלים נעצרו

ציר ז'בוטינסקי בב"ב ייסגר לתנועה בקטע שבין צומת גהה מערבה עד צומת בן גוריון • בירושלים חולקו מעל 30 דוחות לחרדים שהתפללו במקומות פתוחים ובתי כנסת • בערב שבת: עשרות מתושבי שכונת מאה שערים התעמתו עם שוטרים - שנאלצו לפזר את חלקם באמצעים לפיזור הפגנות
חיים טוויל
י' ניסן התש"פ / 04.04.2020 20:35

בהמשך להחלטת הממשלה על העיר בני ברק כאזור מוגבל:  גם היום (שבת) הוצבו מחסומי דרכים משטרתיים בכל הכניסות והיציאות של העיר בני ברק ומאות שוטרים המשיכו לפעול בעיר בכדי להבטיח את שלומו, בטחונו ובריאותו של הציבור וביצעו הסברה לצד אכיפה.

לא נרשמו אירועים חריגים .

בהמשך להערכות המשטרה, החל מהערב (מוצ״ש) בחצות, יחול שינוי בהסדרי התנועה:

ציר ז’בוטינסקי ייסגר לתנועה בקטע שבין צומת גהה מערבה עד צומת בן גוריון – ר״ג.

המעבר בין בני ברק לקרית הרצוג ופרדס כץ נפתח רשמית. היציאה והכניסה יהיו דרך ציר אבוחצירה –סוקולוב.

כל כניסה או יציאה מהעיר תעשה ככל הניתן, בכפוף להצגת אסמכתא – למעט הגופים המוסמכים. כמו כן בהתאם לתקנות, בקשות להחרגה יוגשו לרשות המקומית, דרך מוקד 106.

לצורך אכיפת התקנות החדשות השוטרים יוכלו למנוע כניסה או יציאה של אדם או רכב לאזור מוגבל, לדרוש מאדם להזדהות ולעכבו, וכן להשתמש בסמכויות שיטור נוספות במקרה הצורך.

בערב שבת פעלו כוחות במאה שערים, זיהו במספר מקומות קומץ של כמה עשרות מתושבי האזור שמפרים את ההנחיות ומסכנים את בריאות הציבור ונמצאים ברחוב, חלקם החלו מיידים אבנים לעבר כוחות המשטרה שנאלצו לפזר את חלקם באמצעים לפיזור הפגנות.

במהלך הבוקר המשיכו הכוחות לפזר תושבים שהתגודדו בניגוד לצו ופעלו מול אחרים שניסו לקיים תפילות בבתי כנסת ובאזורים פתוחים, בניגוד לצו.

במהלך הפעילות נאלצו השוטרים להתמודד עם חשודים שתקפו והכשילו שוטרים ו-10 חשודים נעצרו בגין חשד לתקיפה והכשלת שוטרים.

במהלך השבת, במספר מקומות נוספים ברחבי ירושלים זיהו הכוחות אזרחים שהתארגנו והתפללו במקומות פתוחים ובתי תפילה ופיזרו את המתפללים.

במהלך הפעילות נרשמו עד עתה מעל  30 דוחות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות