חלם: רובינשטיין התקפל והורה לבנות מחדש את מתחמי הבדיקות

מחדל הקורונה בבני ברק: העירייה פירקה את אהלי הבדיקות שהקימו קופות החולים לזיהוי הידבקות בנגיף - ואז ראש העיר רובינשטיין התקפל • בכיר במערכת הבריאות: "הם עושים מה שרוצים מעל המדינה והחוק. זה פשוט בושה והפקרות" • העיר מובילה במספר הנדבקים הגבוה בישראל
אריה ריבקינד
ז' ניסן התש"פ / 01.04.2020 12:06

הכאוס בעיר התורה ובחסידות: ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין, התקפל והורה להקים מחדש את האהלים לבידוק קורונה שהוקמו על ידי קופות החולים בעיר. זאת, לאחר הזעם של כל הקופות והגורמים המקצועיים במשרד הבריאות.

ההוראה של ראש העיר הגיעה אחרי שפקחי העירייה פירקו את מתחם הבדיקות לזיהוי הידבקות בנגיף הקורונה.

צילום: באדיבות ‘כאן חדשות’

לפי המספרים המעודכנים, בני ברק היא העיר הגדולה עם מספר נדבקים לנפש הגבוה ביותר בישראל: כבר 730 חולים – עלייה של כמעט 30% מאמש.

בכיר במערכת הבריאות אמר לכלכליסט על פירוק מתחמי הבדיקות: “אנחנו מסתכנים והם עושים מה שהם רוצים – מעל המדינה ומעל החוק”. למרות שהוקם בעיר  מתחם “דרייב אין” לבדיקות, אומר הבכיר: “התושבים לא יגיעו לדרייב אין כי פשוט אין להם רכבים – זו הפקרות ובושה”.

 

כפי שדווח אמש בחרדים 10, במכתב ששיגר מנכ”ל העירייה שמואל ליטוב לארבעה מנכ”לי קופות החולים בישראל הוא כתב: “למרבה התסכול, שוב אנו נחשפים באמצעות הודעות דוברות וקולות הלמות פטישים בשטח, על הוראה והנחייה להקמתם של מתחמי בדיקות בסניפי קופות החולים בריכוזי המגורים ההומים ביותר בעיר.

“המשמעות לכך פשוטה: חיכוך יומיומי של אלפי שכנים (לעיתים באתו בניין מגורים), מגע כמעט ישיר עם אוכלוסייה רבה הכוללת אלפי ילדים, אוכלוסיות בסיכון ללא מגן וללא הצדקה”.

הוא הוסיף: “הוריתי על עצירה מיידית של הבינוי במתחמים האלו עד לתיאום מוחלט מול הרשות על המתחמים הראויים ומוסמכים למען בריאות התושבים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות