רבני חב”ד התירו לחסיד שמנהל את מחלקת הקורונה לגזוז את זקנו

ד"ר אליהו סורקין, חסיד חב"ד המנהל את מחלקת חולי הקורונה במעיני הישועה, קיבל פסק הלכה: מותר לך לגזוז את הזקן בכדי להתאים את מסכת ההגנה לפניו • בנו: "שיאריך ימים על ממלכתו, ושבאותו פרק זמן שהזקן נאלץ להיגזז, ואף יותר מהר מכך, יצמח חזרה בתפארה"
אבי כץ
ו' ניסן התש"פ / 30.03.2020 21:55

ד”ר אליהו סורקין, בן 72,  חסיד חב”ד המנהל את מחלקת טיפול נמרץ ב’מעייני הישועה’, מנהל בימים אלו גם את מחלקת חולי הקורונה במרכז הרופאי –  בה מאושפזים כעת  כ-60 חולים.

בעקבות כך, במסירות נפש חסידית של ממש, ולאחר שקיבל היתר משלושה פוסקי הלכה חב”דיים – הרבנים הגרי”י ירוסלבסקי, הגרמ”מ גלוכובסקי והגרי”י בלינוב – גזז את זקנו כדי להתאים את מסכת המיגון לפניו, מה שיאפשר לו להמשיך ולהגן על החולים במחלקת טיפול נמרץ.

“אבא שלי”, סיפר  היום בנו ר’ יונתן לאתר חב”ד-COL, “לוקח על עצמו אחריות אישית על גורל של עשרות יהודים במקביל, בטיפול רפואי מהסוג שרק הוא יודע לתת. מי שמכיר יודע. בטיפול נמרץ איכילוב לשם השוואה היו בשגרה לכל היותר כ-17 מיטות בתפוסה. כמה כוחות על צריך כדי לנהל דבר כזה, כוחות שרק הקב”ה והרבי יכולים לתת.

הד”ר לאחר גזיזת הזקן. צילום: באדיבות אתר חבד-COL

“מברך את אבא שלי שיאריך ימים על ממלכתו, מתוך שמחה והרחבה ובריאות בגשמיות ורוחניות וירפא את חולי ישראל, יקבל איתם את משיח צדקנו, ויתקיים בו הייעוד שלעתיד לבוא יצטרכו רופאים כדי לקבוע לאנשים שהם בריאים ולא ההיפך. ושבאותו פרק הזמן, ואף פחות מכך שהזקן נאלץ להיגזז, כך יצמח חזרה בתפארה”.

יצוין, כי בפאריז מנהל אחיו, מארק סורקין מחלקת טיפול נמרץ כללי בבית חולים ומטפל אף הוא בחולי קורונה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות