ברביבאי לבני גנץ: ​​​​​​​15 שנים הלכתי אחריך, מה קרה לך? איך התהפכת?

ח"כ אורנה ברביבאי מיש עתיד נעמדה מול יו"ר הכנסת בני גנץ - והטיחה בו דברים קשים בגלל כוונתו להקים ממשלת אחדות עם נתניהו
אריה ריבקינד
ה' ניסן התש"פ / 30.03.2020 20:21

יו”ר הכנסת בני גנץ, שניהל אחר הצהריים (שני) את ישיבת המליאה, נאלץ להתמודד מול מתקפות שהשמיעו בנאומיהם מי שעד לפני פחות משבוע היו חברי המפלגה שלו.

ח”כ אורנה ברביבאי מיש עתיד פנתה לגנץ במהלך ‘נאומים בני דקה’: “איך יכול להיות שאני עומדת מול רב אלוף בני גנץ, שיושב היום על כיסא יו”ר הכנסת? הלכתי אחריך שנים, בצבא 15 שנים, בפוליטיקה בשנה האחרונה. לא הייתה מאושרת ממני כשהיה חיבור בין יש עתיד לחוסן לישראל.

“זו תוצאה מחפירה כשאתה נכנס לממשלה בניגוד לכל הבטחה שנתת לבוחרים, בניגוד לכל הבטחה שנתת לנו, בניגוד לאלטרנטיבה שפירקת במו ידיך.

“אני מעולם לא ראיתי אותך משקר. אני לא מבינה מה קרה לך. אני לא מבינה איך התהפכת באופן כל כך קיצוני אחרי כל מה שאמרת, אחרי שיצרנו פה אלטרנטיבה שהייתה יכולה לשנות את המדינה.

“אתה נכנס זקוף לממשלה רעה שפוגעת בדמוקרטיה, שפוגעת באזרחים, שתפגע בבריאות, שתפגע בכלכלה. הציניות הזאת מחפירה, מביישת, וגורמת לי לאכזבה מאוד גדולה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שוין אז הלכה 15 שנה
    31/03/2020 09:42
    שוען
  1. שוין ! אז אמרה

  2. אזרח
    12/04/2020 09:39
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. רמטכל מאין ברירה מול אלופה מזוייפת למה נת ו לה אלופה כדי להראות שיווין נשים ולא יותר מזה במקומה שחררו קצינים טובים שאולי היה להם עתיד בצבא. לתת לה אלופה זה חסר תועלת שהיא תשתחרר בעוד שנתיים? מה הפשר ?