“החזיר אותי לחיים”: חולה הקורונה הקשה שנדבק מתיירים שב הביתה

חולה הקורונה הקשה הראשון בישראל, נהג אוטובוס תיירים ממזרח ירושלים, שאושפז בבית החולים פוריה - החלים מהנגיף • הערב הוא עתיד לשוב לביתו • הרופא: לאור המצב שהוא היה בו רק לפני שבועיים, זה מבחינתנו הישג גדול
תמי גיל
ה' ניסן התש"פ / 30.03.2020 17:15

בית החולים פוריה ישחרר הערב (שני) לביתו את ג’וני, בן 38, נהג אוטובוס התיירים שהיה אחד החולים הראשונים בקורונה בישראל – ואושפז במצב קשה.

ד”ר משה מתן, מומחה טיפול נמרץ במרכז הרפואי פדה-פוריה, אמר: “אני שמח לבשר שהיום מטופל הקורונה המורכב והקשה הראשון בישראל, חוזר הביתה הוא יוצא מפה כשהוא מחייך והוא מרגיש טוב. לאור המצב שהוא היה בו רק לפני שבועיים, זה מבחינתנו הישג גדול”.

ג’וני הסכים היום לראשונה לספר את שעבר עליו מאז אשפוזו: “אני נזכר ביום שד”ר מתן העיר אותי, הייתי מחובר לכל המכשירים והצינורות, לא יכולתי לדבר, שמעתי אותו שואל אותי אם אני יודע איפה אני נמצא. לא יכולתי לענות לו. באותו רגע חשבתי שהרדימו אותי לכמה שעות. לא תיארתי לעצמי שעבר שבוע שלם”.

הוא הוסיף: “ד”ר מתן הסביר לי מה הטיפול שקיבלתי ומה השלב הבא בטיפול. הם היו מצוינים, ד”ר מתן, ד”ר אבו זיאד וכל הצוות הסיעודי, אילנה עשהאל האחות האחראית, הם לא עזבו אותי לרגע. אני מרגיש שהצוות הזה הציל לי את החיים. רק בזכותכם אני עומד שוב על הרגלים.

“אני רוצה להודות לכל הצוות שטיפל בי והחזיר אותי לחיים. אני יודע כמה זה היה קשה, ואני רוצה שידעו שאני מאד מעריך את מה שעשיתם בשבילי. אני יודע שכמה שאודה לכם זה לא יהיה מספיק . בזכותכם עכשיו אני מרגיש טוב, כמו חדש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות