“השמצות”: ארגוני זק”א מחליפים מהלומות על הלוויה של ‘הפלג’ בב”ב

זק"א פרסם הודעת התנערות ממסע הלוויה של ראש הישיבה מ'הפלג', לאחר שהמיטה הובלה באמבולנס של הארגון המתחרה - זק"א-ת"א • הארגון התל-אביבי החזיר: "זק"א הפועל בירושלים בוחר לנצל את המקרה הטראגי להשמצות שאין להם שחר ובד בבד מתהדר בנוצות לא לו"
חיים טוויל
ד' ניסן התש"פ / 29.03.2020 03:02

מאות מאנשי ‘הפלג הירושלמי’  השתתפו הלילה (מוצאי שבת) בהלוויתו של הגר”צ שינקר זצ”ל, ראש ישיבת ‘בית דוד’ לצעירים בבני ברק, שנפטר בשבת בגיל 80 – תוך הפרה בוטה של כל הכללים שהנפיק משרד הבריאות.

ארגון זק”א ניצל את ההזדמנות כדי לפרסם הודעת התנערות ממסע הלוויה, לאחר שהמיטה הובלה באמבולנס של הארגון המתחרה זק”א-ת”א.

בהודעה נאמר: “רואה לנכון להבהיר שארגון ההלוויה ההמונית המתקיימת כעת בבני ברק, בניגוד להוראות משרד הבריאות. אינה קשורה לארגון זק”א בראשותו של יהודה משי זהב.

“ארגון זק”א עובד יד ביד עם משרד הבריאות ומשטרת ישראל ופועל רבות בהטמעת ההוראות ובהסברה במגזר החרדי כפי שהורו גדולי ופוסקי הדור.

“נגיף הקורונה אינו מבדיל בין מגזר למגזר ופוגע בכולם. מצער מאד שיש ציבור שאינם נשמעים לגדולי ישראל ומסכנים אחרים בסכנה של ממש”.

בתגובה פרסמה דוברות זק”א ת”א הבהרה:

“ארגון זק”א ת”א פועל ללא לאות בתיאום משרד הבריאות והולך יד ביד עם משטרת ישראל להטמעת הוראות הזהירות בקרב המגזר החרדי. כארגון הנערך לעת חירום וער לתרחישים המבהילים של מספר החללים העלולים ליפול במגיפה, איננו לוקחים שום סיכונים בנושא ופועלים במגבלות הנדרשות”.

בזק”א ת”א עקצו את המתחרים: “הארגון אמון על כבוד המת ומסייע לכל פונה ללא הבדל דת מין וגזע ולא רק במקרים של יחסי ציבור ופרסום”.

לטענת הארגון מת”א, “גם באירוע זה נעתר הארגון לבקשת המשפחה להעברת הנפטר לטהרה ולקבורה. זאת לאחר תיאום עם משטרת ישראל והתחייבויות של המשפחה ומארגני ההלוויה.

“במהלך ההלוויה הופרו הסיכומים ללא שליטה מצד צוות האמבולנס, כאשר הוקף במאות מלווים ואף ביקש את עזרת המשטרה בחילוצו”.

בארגון הוסיפו: “צר לנו שארגון זק”א הפועל בירושלים בוחר לנצל את המקרה הטראגי להשמצות שאין להם שחר ובד בבד מתהדר בנוצות לא לו במסגרת הפעילות שהתקיימה בשבת בקרב הציבור החרדי על ידי מתנדבי זק”א תל אביב וזק”א ישראל”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ציבור פושע !!
    29/03/2020 03:21
    יואב
  1. מה זה משנה איזה ארגון העביר את הגופה לקבורה, התקהלות של ציבור כזה גדול זה פשע כלפי כל העיר. מספיק נשא אחד שייצר שרשרת הדבקה בכל העיר. האם הציבור של הפלג כל כך חסר אחריות? כנראה שכן…

  2. הלכה פסוקה,,שוטה פטור מכל המצוות שכתובים בתורה
    29/03/2020 05:31
    י,ד
  3. מי שמתנהג כשוטה בוודאי שפטור מכל המצוות ,והם האנשים,,אנשי הפלג בגדר שוטים ,, אין ספק,, ועליהםועליהם צריך להתפלל ולבקש רחמים,,