ראש העיר התבקש לבנות חומה או גדר מול בני ברק – וזה מה שהגיב

ראש עירית רמת גן כרמל שאמה הכהן כתב לתושבי העיר כי אין סיבה לפנות אליו בדרישה לבנות "גדר או חומה" כהגנה מבני ברק: "הסמכות והיכולת לסגור תא שטח של שכונה או עיר היא בידי הצבא והמשטרה בלבד"
אריה ריבקינד
ד' ניסן התש"פ / 29.03.2020 00:21

על רקע שיעור התחלואה בעיר בני ברק, מספר ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן כי קיבל פניות רבות מצד תושבים לבנות חומה או גדר, כדי שהעיר לא להצטרף לגל התחלואה.

“הסמכות והיכולת לסגור תא שטח של שכונה או עיר היא בידי הצבא והמשטרה בלבד. אין טעם לפנות בלי הפסקה בדרישה לבנות חומה או גדר הפרדה מול בני ברק. אין לנו סמכות לכך ובטח לא זמן לבניה של חומה”, כתב ראש העיר.

הוא הוסיף: “המספרים של בני ברק ידועים ומוכרים היטב למקבלי ההחלטות וכמו כן אבקש לבחון האם פיזור הכתובות של החולים הרמת גנים מצביע על חשד להשפעה מצד התחלואה הקיצונית בעיר השכנה”.

לדבריו, “רמת גן נכון להרגע עם שיעור תחלואת קורונה נמוך משל ת”א, קרית אונו, הרצליה, רעננה וקצת מעל גבעתיים – מקום 24 ברשימה הארצית. לא רק המספרים אלא גם התחושות שלכם יועלו בצורה ברורה בדיוני החירום מול המשטרה והצבא”.

כרמל שאמה הכהן קורא לתושביו: “השארו בבתים רמת הסיכון להידבקות בשבוע הקרוב גדולה פי 100 ויותר מאשר לפני שבועיים שלושה. כל אדם שתפגשו השבוע מקרוב שווה למפגש עם 100. זכרו, חומת ההגנה הכי טובה הם קירות הבתים שלכם והקפדה על הוראות משרד הבריאות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    התבקש?
    29/03/2020 10:44
    יהודה
  1. הוא בעצמו ממש אמר ש”הוא התבקש”?
    אנטישמי לא קטן האשמאי הזה!