לגנץ יש מורדת I ח”כית: “לא אשב יום אחד תחת המושחת מבלפור”

בני גנץ בביקורת כלפי חברי הגוש שלו לשעבר: "מי שרצה ודוחף גם כעת להוציא לקלפיות משפחות שאיבדו את פרנסתן וחרדות לגורלן הבריאותי - שיהיה אמיץ ויאמר זאת בגלוי, חד וברור"
אריה ריבקינד
ב' ניסן התש"פ / 27.03.2020 16:37

חברת הכנסת ר’דִיר כַּמַאל מְרֵיח, דרוזית שמכהנת כחברת הכנסת מטעם מפלגת חוסן לישראל, תוקפת היום (שישי) את בני גנץ על החבירה לממשלת אחדות בראשות בנימין נתניהו.

“מנהיגות עם יושרה נמדדת בעתות משבר”, כתבה. “מנהיג לא בוגד בעקרונותיו ובציבור בוחריו. באתי לפוליטיקה בכדי להחליף את ממשלת הגזענות, השיסוי וממשלת חוק הלאום, ולא בכדי להיות שותפה לה! אני לא אשב יום אחד תחת המושחת מבלפור”.

בכך יורד מספר הח”כים של חוסן לישראל ל-14.

 

בני גנץ כתב היום: “הגענו לצומת בה חלק מחבריי סברו שעדיפות בחירות על ניסיון להגיע לפשרות. גבי ואני, יחד עם שותפים רבים, החלטנו שאנחנו לא גוררים את ישראל לבחירות בשעת חירום שתימשך תקופה ארוכה והשלכותיה יהיו ארוכות טווח.

“הצעתי להם שתפקיד יו”ר הכנסת יועבר אליי זמנית או לחלופין שנמנה את ח”כ מאיר כהן, אדם ראוי מאין כמוהו, בתנאי שיתחייב לפרוש אם חלילה נתפצל. לצערי הם סירבו, ודקות אחרי שהגשתי אני את מועמדותי, הם בחרו לעזוב את כחול לבן. יאיר, בוגי, שאר חבריי מיש עתיד ומתל”ם, גם היום וגם בעתיד-דלתי תמיד תהיה פתוחה”.

בין הדברים המפוייסים שכתב גנץ, נשמעה גם ביקורת כלפי חברי הגוש שלו לשעבר, שביקשו לקדם מהלכים נגד נתניהו גם במחיר מערכת בחירות רביעית: “מי שרצה ודוחף גם כעת להוציא לקלפיות משפחות שאיבדו את פרנסתן וחרדות לגורלן הבריאותי – שיהיה אמיץ ויאמר זאת בגלוי, חד וברור”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שמאלנית
    29/03/2020 01:34
    יגור
  1. לשבת עם הרשימה הפלשתינית מוכנה.