גנץ: אסור לגרור לבחירות רביעיות כשהמדינה מתמודדת עם קורונה

יו"ר הכנסת החדש נפרד משותפיו ל'קוקפיט' - וצייץ בטוויטר: ''יאיר ובוגי, תודה על הדרך שעשינו ביחד בשנה האחרונה. ישראל לפני הכל" • כפי המסתמן, גנץ ומפלגת חוסן לישראל יקבלו בממשלת האחדות את תיקי החוץ, הביטחון, המשפטים, התקשורת, התרבות וגם את יו"ר החוץ והביטחון
אריה ריבקינד
ב' ניסן התש"פ / 27.03.2020 00:39

יו”ר הכנסת הטרי ויו”ר מפלגת חוסן לישראל, בני גנץ, התייחס הלילה (ליל שישי) להחלטתו להקים ממשלת אחדות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

גנץ הודה לשותפיו מ’כחול לבן’ שפרשו לסיעה עצמאית: ”יאיר, בוגי, תודה על הדרך שעשינו ביחד בשנה האחרונה. תמיד תהיו בעיניי פטריוטים שאוהבים את המדינה ופועלים למענה מכל מקום שבו תהיו”.

הוא הסביר את החלטתו ללכת עם נתניהו: ”בסוף הדרך אני מאמין שאסור לגרור את ישראל לבחירות רביעיות בתקופה כה מאתגרת כאשר המדינה מתמודדת עם משבר הקורונה והשלכותיו ועל כך אנו חלוקים. ישראל לפני הכל”.

 

יו”ר יש עתיד, ח”כ יאיר לפיד, תקף אמש את גנץ וטען: “מה שמוקם היום אינה ממשלת אחדות ולא ממשלת חירום. זו עוד ממשלה של נתניהו. בני גנץ נכנע היום ללא קרב, וזחל לממשלתו של נתניהו. הצטרף לבלוק הקיצוני-חרדי”.

מי שטרם הגיב על המפץ הפוליטי  הוא יו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן.

כפי המסתמן, גנץ ומפלגת חוסן לישראל יקבלו בממשלת האחדות את תיקי החוץ, הביטחון, המשפטים, התקשורת, התרבות וגם את ראשות ועדת החוץ והביטחון.

בחדשות 13 דווח, כי המפלגות מגוש הימין יקבלו בין היתר את משרד האוצר, יו”ר הכנסת, תיק התחבורה, משרד הפנים, המשרד לביטחון פנים, משרד הבריאות וועדת הכספים.

את תפקיד יו”ר הכנסת צפוי לקבל יולי אדלשטיין ששימש בתפקיד בשבע השנים האחרונות.

אריה דרעי הבטיח וקיים:

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות