מאיר כהן: גנץ וביבי הצליחו לפרק את כחול לבן I ולמה אשכנזי תמך?

ח"כ מאיר כהן מיש עתיד כתב לפעילים: "הדמוקרטיה, ערבות הדדית וניקיון כפיים - כל אלה נדרסו היום ברגל גסה על ידי מי שאצה להם הדרך" • גבי אשכנזי: "לא יכולנו בתקופה הזו לעמוד מנגד"
אריה ריבקינד
א' ניסן התש"פ / 26.03.2020 20:34

ח”כ מאיר כהן מכחול לבן, מי  שהיה אמור להתמנות ליו”ר הכנסת, הגיב על פירוק ‘כחול לבן’ בעקבות החלטתו של בני גנץ להצטרף לממשלת אחדות עם נתניהו.

כהן, המשתייך למפלגת יש עתיד של יאיר לפיד, כתב לפעילי המפלגה: ”לצערי הגדול בני גנץ וביבי נתניהו הצליחו לפרק את ‘כחול לבן’. עמלתם שנה שלמה, ביום ובלילה, בחורף ובקיץ. רצתם מרחוב לרחוב, מבית לבית, חדורי אמונה שהגיע הזמן לשנות את הפוליטיקה הישראלית.

”לא עוד פילוג, לא עוד שיסוי ומעל לכל לשמור על פוליטיקה נקייה – בלי בוגדים ובלי מזגזגים. אנחנו לא התנגדנו לאחדות בטח לא בשעה שכזאת, אבל חשבנו שיש בראש ובראשונה להתעקש על הדמוקרטיה, על ערבות הדדית ועל ניקיון כפיים”.

לדברי כהן, ”כל אלה נדרסו היום ברגל גסה על ידי מי שאצה להם הדרך. היה אפשר אחרת. תודה ענקית על היותכם החברים הכי טובים שלנו , נשיקות וחיבוקים על אף הקורונה”.

בניגוד אליו, ח”כ גבי אשכנזי, מי שתמך והוביל את מהלכיו של בני גנץ – ואף עשוי להתמנות לשר הביטחון בממשלת האחדות שתקום – אמר: ”המדינה נמצאת בתקופת משבר לאומי, מהקשים ביותר שידענו. משבר קשה, דורש הכרעות קשות.

”אנחנו משרתי ציבור, שירתנו את הציבור כל חיינו. לא יכולנו בתקופה הזו לעמוד מנגד. בעת הזו אזרחי ישראל זקוקים לממשלת חירום לאומית. כמו תמיד, גם היום – ישראל לפני הכל”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ממשלת אחדות
    26/03/2020 21:05
    נעמי
  1. כל הכבוד לגנץץץץ שהצטרף לאחדות שאפו🤗סוף סוף יש ממשלה צעד אמיץ ביותר. העם רוצה אחדות..לא פילוג אנחנו לא אוצים ללהת לבחירות רביעיות. ועוד הבריאות והקורונה..אם עכשיו אין אחדות מתי יהיה אחדותתתת 👌

  2. האשמים: הנדל, האוזר, חיליק, אורלי לוי
    27/03/2020 09:34
    יצחק כהן
  3. האשמים הם: הנדל, האוזר, חיליק, אורלי לוי. היו חייבים לעשות ממשלה אפילו אם תשרוד רק חודשיים שלושה יחד עם המשותפת,כוחו של הליכוד יורד, (אם הממשלה לא שורדת עושים שוב בחירות – ועושים ממשלה רחבה עם מי שנשאר בליכוד.) אחרת הליכוד היו עושים גם 8 בחירות…