ביהמ”ש של השמאל קבע: עמיר פרץ יהיה יו”ר זמני יחד עם אדלשטיין

זקן חברי הכנסת, עמיר פרץ מהעבודה, יכנס מחר את המליאה לבחירת יו"ר קבוע לכנסת ה-23 • ח"כ מאיר כהן מכחול לבן עתיד לזכות בתמיכת ליברמן ומהללי הטרור - ולהיבחר לתפקיד • מיקי זוהר: "בג״ץ יחד עם כל המערכת המשפטית עובדים במשרה מלאה בשרות השמאל והתקשורת"
אריה ריבקינד
א' ניסן התש"פ / 26.03.2020 00:43

בג”ץ – בית המשפט העובד בשירות השמאל –  קיבל הלילה (חמישי) את עתירת התנועה לאיכות השלטון וקבע כי ותיק חברי הכנסת ימונה ליו”ר הכנסת זמני לשם בחירת יו”ר חדש לכנסת ה-23.

לאור ההחלטה, ח”כ עמיר פרץ יכהן כיו”ר הכנסת הזמני במקביל ליולי אדלשטיין שהודיע על פרישתו.

פרץ צפוי לכנס את המליאה עוד היום, כדי להצביע על זהות יו”ר הכנסת החדש.

ח”כ מאיר כהן מכחול לבן עתיד לזכות בתמיכת אביגדור ליברמן ומהללי הטרור ולהיבחר לתפקיד ברוב של יותר מ-60 קולות.

 

שופטי בג”ץ השמיעו מילים קשות נגד אדלשטיין: “מעולם לא אירע בימי המדינה שגורם שלטוני סירב בריש גלי ובהתרסה לקיים צו שיפוטי באומרו כי צו מצפונו אינו מאפשר לו. הפגיעה שגרם בהתנהגותו זו לאינטרס הציבורי בהבטחת שלטון החוק ובקיום פסקי דין וצווי בית משפט – אין שיעור לחומרתה”.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ’ תקף את בית המשפט העליון: ”בג”ץ ממשיך לדהור אל הקיר ומעמיק בחוסר אחריות את המשבר החוקתי שאנחנו בעיצומו. טיבה של יהירות שהיא חוזרת כמו בומרנג. לאורך זמן הכנסת לא תישאר אדישה להתערבות הגסה של בג”ץ בענייניה והיא תשים לכך סוף. נדמה שאין איש אחד במחנה הימין שלא מבין היום, באדיבותו של בג”ץ, שזה חייב לקרות, ומהר”.

יו”ר סיעת הליכוד ח”כ מיקי זוהר אמר: “בג״ץ יחד עם כל המערכת המשפטית עובדים במשרה מלאה בשרות השמאל והתקשורת. הנה לכם עוד החלטה מבישה של בג״ץ, לא בכדי שהאמון של הציבור במוסד הזה, הולך ונגמר מרגע לרגע.

”פסקת ההתגברות חשובה יותר מתמיד, הגענו לרגע בו העם חייב להכריע בין הציבור ונבחריו לבין החונטה המשפטית”, הדגיש זוהר.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ב"ה בשורות טובות
    26/03/2020 08:43
    דב
  1. בית המשפט אינו “של השמאל”, אלא של כלל מדינת ישראל ואזרחיה. הוא קבע זאת, כי אדלשטיין מעל בתפקידו ונציה עצמו מעל החוק. במצב כזה אין דין ואין דיין. אנרכיה היא מצב מדיני גרוע ביותר, שעלול לקרות אם כל אחד יחליט שאין חוק, ונבחרי העם יתנהגו כאילו הם מעל החוק… ):.

  2. חצופים
    26/03/2020 12:04
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. בית המשפט של השמאל??? חצופים

  4. חצופים
    26/03/2020 12:10
    אזרח
  5. בית המשפט מגן על החוקים כדי שלא יהיה פה כאוס. הימין המושחט והחרדים הפרזיטים מנסים ליצור פה כאוס ולדרוח על החוקים של המדינה. אם יש פה כאוס הדבר הראשון שאני עושה זה לבוא ולהעיף לכמה ממכם את הכיפה מהראש עם מכות.