ויכוח עם משפחה ב’מעייני הישועה’: הקשיש שנפטר היה חולה בקורונה?

בבית החולים מעייני הישועה דוחים טענות בני משפחתו של קשיש בן 85 שנפטר בבית החולים, כי נמסר להם שהיה חולה בקורונה • "עד לרגע קבורתו היה קושי לקבל תשובות מבדיקות הקורונה. אמרנו להם שאין טעם לחכות ועדיף שיקברו אותו לפי נהלי הקורונה, כדי שאף אחד לא יידבק"
חרדים 10
כ"ט אדר התש"פ / 24.03.2020 23:25

מנהל בית החולים ‘מעייני הישועה’ בבני ברק, פרופ’ מוטי רביד, דוחה הערב (שלישי) את טענות בני משפחתו של קשיש כבן 85 שנפטר בבית החולים – כי נמסר להם שהנפטר היה חולה בקורונה.

בתגובה לדברי בני המשפחה, שפורסמו בחדשות 12, לפיהם בתחילה נאמר להם שהנפטר נדבק בנגיף קובע רביד: “אין לנו אף חולה קורונה שנפטר”.

הוא הסביר: “אדם בן 85 אושפז אצלנו, ועד לרגע קבורתו היה קושי לקבל תשובות מבדיקות הקורונה בזמן. שלחו בדיקה והיא לא חזרה, כך שאמרנו לבני המשפחה שאין להם טעם לחכות ועדיף שיקברו אותו על פי נהלי הקורונה כדי שחס וחלילה אף אחד לא יידבק”.

לדבריו, “היום כל חולה שמגיע עם דלקת ריאות הוא קודם כל נבדק בחשד לקורונה ולוקחים בדיקה”.

הוא הוסיף: “מהרגע שאסף הרופא החלו לעשות בדיקות, אנחנו מקבלים תשובות תוך 6 שעות, כך שזה שיפור עצום לעומת מה שהיה קודם. כשהעברנו לאסף הרופא את הבדיקה לא מצאו אותה. יש לנו אינדיקציות שהיא נשלחה והיא מופיעה ברשימות של השליח שיצא מאיתנו וברקורד ב’אסף הרופא'”, מוסיף רביד.

בבית החולים אסף הרופא, לעומת זאת,  טוענים כי הבדיקה של הקשיש מעולם לא הגיעה אליהם.

“המעבדה במרכז הרפואי שלנו החלה לפעול ביום א’ האחרון. מבדיקה יסודית שערכנו עולה כי לא הגיעה לידנו כל בדיקה של מטופל בשם התואם לטענות המרכז הרפואי מעייני הישועה. ועל כן אין למרכז הרפואי כל נגיעה לעניין”, נמסר מבית החולים לחדשות 12.

במרכז הרפואי הדגישו כי הם מעולם לא אמרו שהבדיקה אבדה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות