ליברמן מרוצה? מהללי טרור ינהלו את הוועדה שעוסקת בנפגעי טרור ומלחמה

מרתיח: היו"ר של ועדת העבודה, הרווחה והבריאות, האחראית על סוגיות נפגעים ושיקום נכי צה"ל - יהיה ממפלגה שחלק מחבריה הביעו תמיכה במבצעי פיגועים • עמותת אלמגור: "זהו יום שחור"
אריה ריבקינד
כ"ח אדר התש"פ / 24.03.2020 12:43

ועדת העבודה הרווחה והבריאות של הכנסת עוסקת, בין היתר, בסוגיות של שיקום נכי צה”ל ומשפחות נפגעי מלחמה וטרור – וכן בסוגיית חוקת התשלומים לחיילי צה”ל.

את ראשות הוועדה קיבלה לידיה הרשימה המשותפת.

בוועדה צפויים להיות ארבעה נציגים מכחול לבן, ארבעה מהליכוד, שניים מהמשותפת כולל יו”ר הוועדה, ונציג אחד מכל יתר הסיעות.

לפי דיווח של ישי פרידמן ושירית אביטן כהן ב’מקור ראשון’, ברשימה המשותפת עדיין לא הגיעו לכלל החלטה מי יקבל את תפקיד היו”ר.

מאיר אינדור מעמותת נפגעי הטרור ‘אלמגור’ אומר כי ההחלטה להעניק את ראשות הוועדה לנציג הרשימה המשותפת היא “יום שחור” מבחינת נפגעי הטרור.

“צריך להבין שהוועדה הזו עוסקת בבעיות שנפגעי טרור זקוקים למענה עליהן”, אמר אינדור ל’מקור ראשון’. “או סוגיות כמו שלילת קצבאות של בני משפחותיהם של מחבלים ישראלים. עצם הופעתם של נפגעי טרור ומשפחות שכולות מול חברי כנסת שהביעו אהדה למרצחים היא דבר נורא. הוועדה הזו היא ביתם של נפגעי הטרור. החקיקה שסייעה לילדים ששני הוריהם נרצחו הייתה שם, ועוד תיקונים רבים. איך אפשר להופיע בוועדה כזו מול אחמד טיבי, יועצו לשעבר של עראפת, או היבא יזבק, שהביעה את אהדתה למחבלים”.

מפורום ‘בוחרים בחיים’ נמסר בתגובה לפרסום: ידענו למה נלחמנו כדי ששלושה רמטכ”לים ושני שרי ביטחון לא יסתייעו בתומכי טרור, ושלא תהיה טעות המחיר שנשלם כולנו יהיה בדם ילדינו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ועדה בשיתוף רוצחים בחסות ליברמן
    24/03/2020 15:51
    יוני
  1. להגיד לליברמן שהוא צבוע שקרן וגס רוח כל מה שהבטיח עשה הפוך גייס חמישי והנה הוא מתפעל את הגייס מגבה רוצחים הרס את המדינה ואת כלכלת המדינה פשוט אדם רשע מרושע דוחה מרוב סירחון