שליח חב”ד בבל-הרבור שאושפז לאחר שחלה בקורונה – שוחרר בריא

נתן פרל
|
כ"ח אדר התש"פ / 24.03.2020 11:14
בשורה טובה: לאחר שחלה בנגיף הקורונה ואושפז בבית חולים – חזר הלילה הרב שלום בער ליפסקר, שליח חב”ד ורב קהילת בל-הרבור שבפלורידה לביתו • בשבועיים הקרובים ישהה בבידוד בית, עד שיתאושש ויחלים באופן סופי

בשורה טובה: הרב שלום בער ליפסקר, שליח חב”ד ורב בית הכנסת ‘שול’ בשכונת היוקרה בל הרבור שבמיאמי פלורידה שוחרר אמש (שני) לביתו, לאחר שחלה בנגיף הקורונה ואושפז לפני כשבועיים בבית חולים.

בשבועיים הקרובים ישהה הרב בבידוד בביתו, עד שיחלים באופן סופי ויוכל לחזור ולתפקד  כבשגרה.

“התפילות שלנו פעלו את פעולתן”, כתב לחברי הקהילה בנו, הרב זלמן ליפסקר. “ברור שבתקופה הקרובה יצטרך הרב להישאר בביתו בבידוד, כדי להבטיח את המשך ריפויו ואת החזרת מלוא כוחותיו”.

הבן הבטיח לחברי הקהילה כי ישגר מדי יום סרטון מחזק מאביו הרב, וחתם בבקשה להמשיך ולהרבות בתפילות ומעשים טובים, הן בעבור אביו השליח והן בעבור שאר הזקוקים לרפואה.

כאשר אובחן כנשא של נגיף הקורונה – כתב הרב בהודעה ששיגר לבני קהילתו:

“קהילה יקרה. אני מצטער מאוד לחלוק אתכם שאובחנתי לאחר השבת כנשא של הוירוס הקורונה. התסמין היחיד שלי כרגע הוא חום. התבודדתי בביתי בארבעת הימים האחרונים. הרופאים אופטימיים ביותר וטוענים שזה יעבור”.

הרב הוסיף: “גורמים ממשלתיים יספקו מידע לקהילה שלנו בקרוב. אנא צייתו להוראות החשובות שלהם. לעת עתה, אם היית בקשר פיזי איתי במהלך שבעת הימים האחרונים, אנא הישאר בבית וצור קשר עם אנשי הרפואה שלך כדי ליידע אותם כי ייתכן שנחשפת לנגיף COVID-19. אם יש לך אחד מהתסמינים שנקבעו על ידי ה- CDC, כגון שיעול, עיטוש או חום, עליך לפנות גם לאיש המקצוע הרפואי שלך. אני אשאר בבידוד עד שאהיה בטוח שאני בריא לגמרי”.

בהודעה כותב השליח: “כדי להבטיח את שלומם של מתפללי בית הכנסת, המבקרים והצוות, דאגנו לחטא את הבניין כולו הלילה. האמצעים שננקטים הם חיטוי משטחים מחיידקים ווירוסים וסניטציה של מערכות מיזוג האוויר, כניסיון לחסל מזהמים מוטסים באמצעות חומר חיטוי רפואי EPA שנרשם כ- “Virustat”.

“לאחר התייעצות עם אוניברסיטת מיאמי, הרשויות הממלכתיות והפדרליות והצוות הרפואי של בית הכנסת – כל האירועים, המניינים והשיעורים יושעו עד להודעה חדשה”.

הרב ליפסקר איחל לבני הקהילה: “אני מקווה ומתפלל שכולכם בריאים ולא תידבקו, אך זהו וירוס מדבק מאוד. הקב”ה צריך להמשיך להשגיח עלינו ולברך אותכם ואת משפחתכם ולשמור עלינו היטב ובטוח”.