בלוקיישנים של חופה וחתונה: החזן מניו יורק והראפר מי-ם בדואט • צפו

הזמר והחזן חיים דוד ברסון מגיש קליפ ראשון מסוגו, בו הוא מבצע יחד עם הראפר החרדי האפרו-אמריקני ניסים בלאק את להיט החתונות שלו 'כולנו נזמר'
דב למל
כ"ג אדר התש"פ / 19.03.2020 20:37

שנתיים לאחר השקת אלבום הבכורה שלו ‘תן לנו חיים’, מגיש הזמר והחזן חיים דוד ברסון קליפ ראשון מסוגו, בו הוא מבצע יחד עם הראפר החרדי האפרו-אמריקני ניסים בלאק את להיט החתונות שלו ‘כולנו נזמר’ – שפורסם לראשונה באלבום.

בקליפ הקצבי, שצולם בלוקיישנים של חופה וחתונה, מביא לראשונה ברסון את הדבר הבא בעולם המוזיקה, כאשר חזן וראפר נפגשים לדואט משותף ותוסס ומייצרים חיבור מהסוג שטרם נראה עד כה במוזיקה הישראלית.

“איך שאני רואה את זה, הציבור של היום שונה מהציבור של פעם. הציבור החרדי נפתח מוזיקלית למגוון סגנונות ואין כמעט שום סגנון מוזיקה שלא נמצא בז’אנר של המוזיקה החסידית”, אומר ברסון. “אולי זו לא המוזיקה החסידית האותנטית, אבל הכל מתקדם ואפשר לראות את ההשפעות של כל הז’אנרים על המוזיקה החסידית, מכל האפיקים. הן מבחינת הסאונדים, הן מבחינת המיקסים והמקצבים ועד למלודיות וכדומה'”.

לדברי ברסון, המסר שהוא מעביר כאן “הוא מאוד יהודי ומאוד אותנטי ומאוד חזק. זה מסר של אחדות שגם מתאים מאוד לתקופה הזאת וניסים גם משלב את הסגנון שלו, שגם מדבר להרבה קהלים נוספים”.

הלחן של מרדכי ברזל, העיבוד של יאן פרייטור ודניאל קפלר, ההפקה של שרולי מאיר, הדיגיטל והיח”צ הוא של ‘בחזית’.  

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות