נתניהו לגנץ: “תומכי הטרור לא יהיו חלק מהממשלה”

נתניהו "הצעתי לגנץ פגישה ואני ממתין לתשובתו החיובית " • גנץ: "הצעתי לנתניהו פגישת בין צוותי מומ והוא טרם השיב" • נתניהו: "תומכי טרור לא יכולים להיות חלק מהממשלה – לא בשגרה ולא בחירום"
אריה ריבקינד
י"ז אדר התש"פ / 13.03.2020 01:37

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הלילה (ליל שישי) עם יו”ר כחול לבן ח”כ בני גנץ.

נתניהו הזמין את גנץ לפגישה מידית במטרה להקים מיד ממשלת חירום לאומית, והדגיש כי “לאור התפשטות מגפת הקורונה בעולם ובארץ זה הזמן להחלטות של מנהיגים. לכן ראש הממשלה חזר והזמין את ח”כ גנץ לפגישה מידית במטרה להקים מיד ממשלת חירום לאומית”.

ראש הממשלה הבהיר בשיחה כי תומכי טרור לא יכולים להיות חלק מהממשלה – לא בשגרה ולא בחירום.

מלשכת נתניהו נמסר: ”ראש הממשלה ממתין לתשובתו החיובית של גנץ”.

גנץ מצידו הציע לנתניהו לקיים עוד הלילה פגישה בין צוותי המו”מ, כדי לבחון הקמת ממשלת חירום לאומית רחבה, בכדי להיאבק בהתפשטות נגיף הקורונה.

“גנץ הודיע לנתניהו, כי בכל מקרה, בכוונתו לסייע בכל פעולה הקשורה בטובת הציבור בנושא זה. נתניהו טרם השיב לגנץ נכון לשעה זו”, נמסר מכחול לבן.

אמש אמר גנץ כי יש להקים ממשלת חירום רחבה שתכלול נציגות מכל סיעות הכנסת, כולל הרשימה המשותפת.

שרת התרבות מירי רגב הגיבה: ״גנץ, גלה מנהיגות ואחריות לאומית ותיכנס לממשלת חירום לאומית, ללא תומכי הטרור, כי זהו צו השעה.

”מנהיגות נבחנת בדיוק בשעות אלו, זו מלחמה אמיתית על שלומם ובריאותם של אזרחי ישראל. תהיה בצד הנכון של ההיסטוריה, בלי שטיקים ובלי משחקים. אומה שלמה מייחלת לממשלה יציבה שתהא נכונה לאתגרים שלפנינו״.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ’ אמר: ”חברי הרשימה המשותפת היו ונשארו תומכי טרור ששוללים את קיומה של ישראל כמדינה יהודית ומזדהים עם הגרועים שבאויביה, ואין להם שום מקום בשום ממשלה. ‎גנץ זה לא זמן ל”תרגילים”. אם נשארה בך טיפת אחריות תפסיק עם הציניות והפוליטיקה הקטנה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות