וידאו דרמטי: ‘חרדי’ נכנס, מתיז גז פלפל ונמלט עם שעון יוקרתי I צפו

משטרת ישראל עצרה גבר מראש העין, שהסגיר עצמו שלושה שבועות אחרי שוד בחנות לשעוני יוקרה ברעננה • השבוע הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע והיום בכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר • כך הוא פעל
חיים טוויל
א' אדר התש"פ / 26.02.2020 10:29

לפני כחודש התקבל במשטרה דיווח על שוד בחנות שעוני יוקרה ברחוב אחוזה ברעננה.

מחקירה של חוקרי המשטרה עלה, כי החשוד תכנן ביחד עם אחרים, לשדוד בחנות לשעוני יוקרה כאשר מספר ימים קודם לשוד, הגיעו שני חשודים לחנות והביעו עניין בשעונים, תוך שהם בוחנים את המקום.

עוד העלתה החקירה, כי גם ביום השוד, שעות ספורות קודם לכן, הגיע החשוד ביחד עם שותף לחנות כשהוא לבוש כחרדי והתעניין בשעון מסוים. השותף נכנס זמן קצר אחריו לחנות, אך מהבחין כי דלת החנות לא נפתחה, סימן בראשו לשלילה לחשוד והשניים עזבו את המקום.

כמה שעות לאחר מכן, שוב הגיע החשוד לחנות וביקש מהמוכר למדוד את אותו השעון. זמן קצר אחרי, הגיע השותף, החזיק את דלת החנות וסימן לחשוד לברוח. החשוד ריסס בגז פלפל את המוכרים שהיו בחנות והשניים נמלטו מהמקום.

שני מוכרים קיבלו במקום טיפול רפואי מגורמי רפואה.

מחקירת המשטרה עולה, כי שוויו של השעון היוקרתי שנגנב מוערך בשווי של עשרות אלפי שקלים.

החשוד, בן 21 מראש העין, הסגיר עצמו לתחנת המשטרה ביום 13.2.20 ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ”ש השלום בפ”ת.

בדיון שהתקיים ביום ראשון 23.2.20 הוארך מעצרו של החשוד ב-4 ימים – עד היום (רביעי). בדיון הוגשה הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדו הבוקר כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

נגד שותפיו החקירה עודנה מתנהלת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות