הסטודנטים החרדים רק רצו לשמוע את גפני. הוא אפילו לא הגיב

יו"ר הסטודנטים בקמפוס החרדי אונו פנה אל כל נציגי 'דגל' בהצעה להשתתף בפאנל שיוזם התא החרדי • ומה התשובה? התעלמות, לצד אמירה מזלזלת: "תפנו למוטקה בלוי" • משה ארבל, מנהל 'מטה החרדים העובדים' בש"ס, נענה לאתגר • היו"ר: "אם ייענו בחיוב, אני מוציא פרסום חדש"
שרי רוט
א' אדר התש"פ / 26.02.2020 01:24

הקרב על קולות החרדים העובדים: במסגרת חוגי בית שקיימו חברי הכנסת של ‘דגל התורה’ לקראת הבחירות לכנסת ה-23, הם השתתפו גם בכנסים של ‘חרדים עובדים’ – אך נראה כי יש מי שעדיין מקבלים כתף קרה.

שמעון שמואלי, יו”ר אגודת הסטודנטים בקמפוס החרדי של הקריה האקדמית אונו, פנה אל כל נציגי הסיעה הליטאית –  משה גפני, אורי מקלב, יעקב אשר ויצחק פינדרוס – והציע להם להשתתף בפאנל פוליטי שיוזם בקמפוס החרדי.

גם הנציג של ‘דגל’ בבת ים, יונתן אלחרר, פנה אל יו”ר המפלגה גפני.

ומה השיבו להם? ובכן, ככל הנראה ב’דגל’ אולי ‘קורצים’ אל החרדים העובדים, אבל לא באמת מתכוונים לייצג אותם.

וכך, בעוד שלושת הח”כים התחמקו ולא השיבו תשובה, מזכ”ל התנועה יצחק פינדרוס הגיב: “תפנו למוטקה בלוי”.

“כנראה שהם לא יכולים לשבת עם האקדמיה'”, אומר גורם באגודת הסטודנטים לחרדים 10.

וכך, בקרב ראש-בראש הניטש בין ש”ס לדגל התורה על קולות ‘החרדים העובדים’, קטפה ש”ס את הנתח העסיסי.

חבר הכנסת משה ארבל, מנהל ‘מטה החרדים העובדים’ בש”ס דווקא נענה לאתגר וישתתף ביום חמישי ב’שו”ת על ש”ס’ – פאנל פוליטי אחד על אחד שיתקיים ביום חמישי אחר הצהרים בקמפוס החרדי בירושלים.

לדברי שמעון שמואלי, הוא מוכן לצרף נציג של ‘דגל’ אל הפאנל  באופן מיידי – במידה ותתקבל הסכמה.

בשיחה עם חרדים 10 הוא אומר: “מיד באותו רגע שהם נענים בחיוב, אני מוציא פרסום חדש ומוסיף גם אותם לפאנל – יחד עם משה ארבל”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חרדים עובדים
    26/02/2020 02:29
    אליהו רוזן
  1. זה לא הוגן לעשות את זה לגפני אם הוא מופיע הוא שורף אלפי קולות בשניה. ומה זה חרדים עובדים יש מודרנים יש סגורים נראה לכם שמישהו בהר נוף מבדיל בין עובד ללא אולי בקרית ספר. הייתי מגדיר את המגזר הזה כמו שהיו קוראים לו כשלמדתי בחברון פרוסטער’ס.ובכלל בישיבת חברון כולם מצביעים ג’ תבדקו אותי.

  2. מויישה גרוס
    26/02/2020 08:32
    הרנטגן
  3. הלואי שאותי היה מייצג גפני בכנסת העמידה האיתנה על עקרונות הדת הם נשמת אפה של ההשקפה הליטאית בלי למצמצ לצערי אצל ש”ס הכול הפוך הכול לפני התורה הקדושה