אשכנזי נלחץ מדברי ביבי: “שקרן” • הליכוד: תמשיך לשקר? נפרסם עליך

גבי אשכנזי נלחץ מדברי ראש הממשלה במגדל העמק: "אם הוא לא מתבייש שהוא משקר, אני מתביייש בשבילו" הליכוד: " קודם תתנצל בפני בני העדה הדרוזית, אחינו ואהובינו. זאת אזהרה אחרונה"
אריה ריבקינד
ל' שבט התש"פ / 25.02.2020 21:30

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תקף הערב (שלישי) בכנס הליכוד במגדל העמק את ח”כ גבי אשכנזי – ואמר כי הוא  נשמע אומר “אמירות מזעזעות” על האוכלוסיה הדרוזית בהקלטות משיחותיו עם אביחי מנדלבליט.

“אתמול בני גנץ אמר שהוא ימנה את גבי אשכנזי לשר הביטחון שלו”, אמר נתניהו. “זו הבטחה ריקה כי כשהקלטות של אשכנזי ומנדלבליט יתפרסמו אשכנזי לא יוכל להיות שר הביטחון ולדעתי יפרוש מהפוליטיקה. יש שם דברים קשים מאוד אבל חלק מזערי מהם התפרסם והם קשים מאוד”.

אשכנזי הגיב בציוץ בטוויטר והאשים את נתניהו בשקרים:  “שמעתי הערב את שקריו של נתניהו. אני לא ארד לרמה שלו, אם הוא לא מתבייש שהוא משקר, אני מתביייש בשבילו. אם הוא חושב שאני לא יכול להישאר בפוליטיקה – למה נתניהו הציע לי רק לא מזמן להיות שר הביטחון של מדינת ישראל? מנהיגות צריכה להיות ערכית – תבחרו לאיזה נתניהו אתם רוצים להאמין”.

בליכוד לא נותרו חייבים וצייצו בתגובה: “אם תמשיך לשקר נאלץ לפרסם את הניסיונות שלך להצטרף לליכוד ואת הסירובים שקיבלת בגלל הדברים הנוראיים שאמרת בהקלטות שלך. עזוב פוליטיקה, קודם תתנצל בפני בני העדה הדרוזית, אחינו ואהובינו. זאת אזהרה אחרונה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות