לפיד תקף: אל תצביעו להם • פרץ: עדיף הקפיטליזם החזירי שלו?

המפלגות הגדולות מנסות לנגוס בתוך הגושים: ח"כ לפיד קרא שלא להצביע למפלגת העבודה-גשר-מרצ • עמיר פרץ: "אם תצביעו לנו לא תקבלו את הקפיטליזם החזירי של לפיד" • נתניהו תקף את נפתלי בנט ואיילת שקד: "הם ניהלו מגעים עם כחול לבן ולשמחתי סיכלתי אותם ברגע האחרון"
אריה ריבקינד
ל' שבט התש"פ / 25.02.2020 17:37

קרבות אש  בתוך הגושים:  יאיר לפיד, מספר 2 בכחול לבן, קרא בצהרים (שלישי) שלא להצביע למפלגת העבודה-גשר-מרצ.

בעוד ח”כ ניצן הורוביץ, עמיר פרת ואורלי לוי ואנשי מפלגתם מסיירים בדרום הארץ, כתב ח”כ יאיר לפיד בחשבון הטוויטר שלו: “אם תכננתם להצביע לעבודה-מרצ תשאלו את עצמכם שאלה אחת: מה יישאר מהדמוקרטיה הישראלית אם ביבי ינצח אפילו במנדט אחד?”

הורביץ השיב ללפיד: “עכשיו באשקלון, מתקבלים בהתלהבות, נותנים את הנשמה לפיניש של הקמפיין, ותוך כדי הביקור אני שומע שיאיר לפיד קרא לא להצביע לנו. אז מכאן, מהדרום, אני אומר לך ידידי יאיר: אל תפריע לנו לעבוד בשטח ואל תפריע לנו לנצח את ביבי כדי שגנץ יהיה ראש הממשלה”.

עמיר פרץ היה עדין פחות ופתח במתקפה על כחול לבן: “אם תצביעו לנו לא תקבלו את הקפיטליזם החזירי של לפיד”.

גם בימין סערו הבוקר הרוחות לאחר שראש הממשלה חזר ב’כנס ירושלים’ על האמירה שבנט ניהל מגעים עם כחול לבן: “הם ניהלו מגעים כאלו ולשמחתי סיכלתי אותם ברגע האחרון, אבל הרעיון להעביר 4-5 מצד לצד, הם יעבירו, סיכלתי את זה במינוי מסוים שביקרו אותי עליו. זאת האמת. לקבל ביקורת מהאנשים האלה? כשאני עמדתי ונלחמתי 10 שנים בממשל אובמה ועצרתי בגופי הסכמים כאלו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות