נתניהו: אם האש לא תיפסק, נפעיל את התוכנית הסודית

המחבלים מעזה ממשיכים בירי הרקטות - וראש הממשלה איים בתגובה חריפה: "אנו מכינים לחמאס ולג'יהאד הפתעות שלא היו בעופרת יצוקה, בעמוד ענן וגם לא בצוק איתן" • עודה: ''תפסיקו לשקר לציבור" • נתניהו: "בושה וחרפה. חיילי צה״ל שומרים על בטחון ישראל ושותפו של גנץ מגנה"
אריה ריבקינד
כ"ט שבט התש"פ / 24.02.2020 16:43

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים אחר הצהריים (שני) התייעצות ביטחונית עם ראש השב”כ וראש המל”ל במתקן ביטחוני במרכז הארץ.

בדיון השתתפו שר הביטחון והרמטכ”ל באמצעות שיחת ועידה מהקריה בתל אביב.

ראש הממשלה הנחה על המשך הפעולה מול ארגוני הטרור בעזה.

מוקדם יותר סייר נתניהו בעיר אריאל – ואמר: “תקפנו אמש גם בעזה וגם בסוריה. אני לא מתכוון להרפות מזה. נפעל גם היום. מעבר למכות הקשות שאנחנו מנחיתים על אויבינו, החמאס וגם הג’יהאד האיסלאמי צריכים להבין – זה לא יימשך כך. אם הם לא יפסיקו את האש לחלוטין, ואני לא מתכוון ליום, יומיים, אלא בכלל, אם לא תהיה הפסקה מוחלטת – נאלץ להפעיל את תוכנית המערכה הרחבה שהכנו.

”אלה לא מילים בעלמא, יש בהם דברים חדשים, מפתיעים שלא היו לא ב’עופרת יצוקה’, לא ב’עמוד ענן’ ולא ב’צוק איתן’, וכל מי שנמצא בקבינט יודע בדיוק על מה אנחנו מדברים. המערכה, יכולה להיות מלחמה, היא מוצא אחרון. אינני ממהר ללכת לשם. אני יודע את המחיר שמשלמים חיילנו ומשפחות הנופלים. זה מוצא אחרון, אבל אם אין ברירה, לשם נגיע”.

נתניהו הוסיף: ”אבוי לחמאס ואבוי לג’יהאד האיסלאמי כשהם יגיעו ליום הזה. אנחנו נעשה מה שצריך כדי להחזיר את הביטחון המוחלט לתושבי הדרום”.

יו״ר הרשימה המשותפת ח״כ איימן עודה אמר לחדשות 12 כי לא יתמוך בממשלה שתתקוף בעזה.

ראש הממשלה נתניהו אמר בתגובה לדברי איימן עודה: “בושה וחרפה. בזמן שחיילי צה״ל וכוחות הביטחון שומרים על בטחון ישראל שותפו של גנץ בכנסת מגנה זאת.

“לגנץ אין ממשלה בלי איימן עודה ואחמד טיבי וממשלה כזאת תסכן את ביטחון מדינת ישראל. רק הצבעה לליכוד תעצור את האסון הזה”.

עודה הגיב לאיומי ראש הממשלה: ”תפסיקו לשקר לציבור – אי אפשר להרתיע אנשים שאין להם מה להפסיד. ‬הרשימה המשותפת היא היחידה שמציבה אלטרנטיבה חברתית ומדינית. בלי מהלכים חד-צדדים, סיום המצור, ומשא ומתן לשלום צודק ולא הסדרה זמנית שרק תוביל למותם של חפים מפשע נוספים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות