ח”כ בני גנץ השתלח באמיר אוחנה ונתניהו: “שר המשפטים של ארדואן”

מבולבל או היסטרי? יו"ר כחול לבן השווה את בנימין נתניהו לנשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן: "ראינו את שר המשפטים של ארדואן, סליחה של נתניהו, שמתנהג בצורה נמוכה בצורה בלתי רגילה" • אוחנה על חקירת המימד החמישי: "על פי הטענות שאני שומע - גנץ הוא או מושחת או פלקט"
אריה ריבקינד
כ"ט שבט התש"פ / 24.02.2020 11:35

יו”ר מפלגת כחול לבן מאבד עשתונות בגלל הסקרים? ח”כ בני גנץ השתלח היום (שני) בראש הממשלה בנימין נתניהו ואת שר המשפטים אמיר אוחנה.

גנץ השווה את נתניהו לנשיא טורקיה רג’פ טאיפ ארדואן – ואמר: “מי שלא רוצה להתעורר עם שלטון ארדואן שהולך ומתפתח במדינת ישראל חייב לא לקטר וללכת להצביע”.

בראיון שהעניק לאתר ynet הוסיף גנץ: “ראינו את שר המשפטים של ארדואן, סליחה של נתניהו, שמתנהג בצורה נמוכה בצורה בלתי רגילה. שר המשפטים לדעתי לא נוהג בצורה ממלכתית הוא תוקף את מערכות המשפט במקום להעצים אותן”.

מוקדם יותר השתתף השר אוחנה בכנס ירושלים ומתח ביקורת על הקביעה בפרקליטות לפיה יו”ר כחול לבן, ששימש כיו”ר חברת המימד החמישי, איננו חשוד במסגרת החקירה המתנהלת נגד החברה.

“איך אפשר לפני שחקירה בכלל נפתחת לקבוע מי חשוד ומי אינו חשוד. על פי הטענות שאני שומע – בני גנץ הוא או מושחת או פלקט”.

הוא הוסיף: “יש מקום לבדק בית מאוד עמוק בפרקליטות וברשויות אכיפת החוק. מקווה שמ”מ פרקליט המדינה החדש יתחיל בעבודה החשובה הזאת, כשהמטרה היא לחזק את אמון הציבור במערכות האכיפה”.

שר המשפטים נשאל גם אודות הביקורת שנשמעה בפרקליטות ובמערכת המשפט על מינוי דן אלדד למ”מ פרקליט המדינה והשיב: “מי שואל אותם בכלל? זו חצר פרטית של מישהו? מפריע להם שהוא לא מהחבורה. זו לא חצר פרטית. החוק קובע שבנסיבות הללו השר ימלא ממלא מקום בהתייעצות עם נציב שירות המדינה. אני עומד מאחורי ההחלטה”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ומי הרמכ"ל של ארדואן
    24/02/2020 15:12
    יהודי
  1. כנראה הבחור בלחץ נוראי

  2. שר מישפטים שיורק לבאר ששותה ממנה
    24/02/2020 15:40
    דני
  3. בני גנץ צודק. שר מישפטים זמני שתוקף את הפרקליטות המישטרה ומערכת המישפט הוא סוס טרויאני בעליל של ביבי.

  4. בני גנץ לפני שידבר על השר אוחנה שישטוף את הפה שלו במי אש.
    25/02/2020 09:23
    איריס מיכל
  5. עוד אלף שנה גנץ לא יגיע לרמת המישכל של אוחנה .הוא מסכן בובת חוט של השמאל לא יודע מה לומר ולא יודע להיתבטא סליחה אצלי בגן הילדים מסבירים את עצמם יותר במדויק .הוא מוטציה של משהו שלא נוצר בימי בראשית