“דרוקמן, שמוקמן”: איש הסוד זלזל ברב הקשיש וגילה ממה ישמח הבוס

נתן אשל הוקלט בשיחה עם יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר: "ביבי היה שמח שאתה תעבור ובנט לא" • על הרב דרוקמן אמר: "אמרתי לביבי, אין טעם להפעיל את דרוקמן, שמוקמן"
אריה ריבקינד
כ"ג שבט התש"פ / 18.02.2020 20:54

הקלטת שיחה שנערכה לאחרונה בין איש סודו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נתן אשל, לבין יו”ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, פורסמה הערב (שלישי) בחדשות 12.

בהקלטה נשמע אשל מסביר לבן גביר מדוע לדעתו לא היתה תוחלת בלחצים על בנט לצרף את בן גביר ל’ימינה’, תוך שהוא מזלזל בזקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן.

“אמרתי לביבי, אין טעם להפעיל את דרוקמן, שמוקמן” נשמע אשל אומר.

השיחה חשפה בנוסף, כי לדברי אשל, ראש הממשלה סבור שיום לאחר הבחירות בנט, שקד וסמוטריץ’ יצטרפו לממשלה בראשות כחול לבן, אם רק ינתנו להם תיקי המשפטים, הביטחון והתחבורה.

אשל אמר עוד בשיחה לבן גביר: “נתניהו יהיה שמח אם אתה תעבור ובנט לא”.

אשל נשמע בקלטת: “האם יש משהו בטבע, במתמטיקה, במספרים, שהיית בא והיית אומר: ‘שווה לי לחכות'”?

בן גביר: “לא, לא, נתן, חבל על הזמן. לא, אין דבר כזה. אין שום דבר שהייתי אומר ‘שווה לי לחכות’. אני הולך עד הסוף”.

בשיחה עם ערוץ 7 אמר אשל כי ההקלטה  מוכיחה שבן גביר איננו מתכוון לפרוש מהתמודדות גם אם ידע בוודאות שאיננו עובר את אחוז החסימה.

“בן גביר הורס את מחנה הימין ומעשיו מוכיחים את מה שאמר”, טען אשל, “גם אם בן גביר ישאל היום אם יפרוש כשידע בוודאות שלא עובר – יענה שלא”.

אשל הדגיש, כי הבעיה היא שבן גביר אכן מתכוון לרוץ עד הסוף, למרות שהוא יודע שאין לו כל סיכוי לעבור, “הוא אמר ואומר שיעשה זאת גם בעוד 13 יום”.

אשל הבהיר כי לא הייתה לו שום כוונה לפגוע ברב דרוקמן: “ברור שאני ממעריציו של הרב דרוקמן. הכוונה היתה ברורה שלא הוא ולא אחרים ימנעו את המהלכים של בנט. זה סלנג דיבור”.

בליכוד הגיבו לחשיפת השיחה: “בן גביר אף פעם לא עבר וגם לא יעבור את אחוז החסימה. אסור לבזבז עליו אפילו קול אחד!”.

שר הביטחון נפתלי בנט הגיב: “לא נתקוף בתוך מחנה הימין. כל יום אני נשאל אולי 20 פעם מדוע איננו ‘משיבים אש’ לליכוד שתוקף אותנו. התשובה פשוטה: כי זה יפגע במחנה הלאומי ויקטין את סיכויינו להגיע ל61 מנדטים.

“מי שהכי ישמח שראש ממשלה ושר הביטחון יתקוטטו הם נסראללה והנייה. לא ניתן להם את התענוג”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות