לאחותה של רנה שנרב הי”ד נולדה בשבת בת. איזה שם הם בחרו לה?

משפחת שנרב, שבתם רנה הי"ד נרצחה בפיגוע סמוך למעיין דני, חוגגת לידת נכדה חדשה שהגיחה לעולם בשבת - ונקראה על שם דודתה • "נמשיך להביא עוד הרבה ילדים שימשיכו את קיומו של עם ישראל וימלאו את שבילי ומעיינות ארץ ישראל"
חיים טוויל
ח' שבט התש"פ / 03.02.2020 13:21

בשבת נולדה למוריה סינגר, אחותה של רנה שנרב הי”ד שנרצחה בפיגוע במעיין סמוך לישוב דולב לפני כחצי שנה – תינוקת.

הבוקר, בעת העליה לתורה בתפילת שחרית ניתן לבת הטריה השם ‘אמונה רנה’, על שם דודתה שנרצחה.

ממשפחת שנרב נמסר:

“בשבח והודיה לה’ יתברך אנו שמחים להודיע שלבתנו מוריה סינגר ובעלה נריה נולדה בשבת בבוקר בת בכורה, דור חמישי לשורדי שואה. היום נקרא שמה אמונה רנה.

“סבתא שלנו שניצלה מאוושויץ’ נהגה לומר על כל לידת ילד, נכד או נין שזהו הניצחון שלה על הנאצים. גם אנחנו רואים בזה ניצחון על המחבלים הארורים שמנסים לגדוע את המשכו של עם ישראל. בעזרת ה’ נמשיך להביא עוד הרבה ילדים שימשיכו את קיומו של עם ישראל וימלאו את שבילי ומעיינות ארץ ישראל”.

במשפחה הסבירו את בחירת השם: “לעומת המחבלים הרוצים רק לגדוע חיים, אנו מקדשים את החיים ומוסיפים חיים חדשים. התינוקת נקראה אמונה – כדי לבטא את האמונה הגדולה שלנו ושל משפחותינו בבורא עולם, גם במצבים קשים ובמשברים וגם בשמחות הרבות ב”ה.

ורנה – ע”ש בתנו ואחותנו הי”ד, שפירוש שמה הוא תפילה מתוך שמחה. רנה הייתה מלאת אמונה, שמחה, אהבה, חסד ותפילה. ואנחנו מתפללים שאמונה רנה בעז”ה תזכה ללמוד ממידותיה של רנה שהיו כל כך מיוחדות. ‘ואומר לך בדמייך חיי’ בתפילה לגאולה שלמה במהרה”.

רנה הי”ד נרצחה בגיל 17, מהשלכת מטען לעברה ולעבר בני משפחתה. אביה, איתן, ואחיה דביר בן ה-18 פונו במצב קשה ובינוני לבית החולים, אך החלימו מפצעיהם והשתקמו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות