מחמאה מהשותף I על מי אמר משה גפני: “הוא עשוי מפלדה, אין כמוהו”

יו"ר ועדת הכספים החמיא לנתניהו: "לא חושב שב-35 שנה האחרונות היה ראש ממשלה טוב כמוהו" • על ליברמן: "חוקקתי בכנסת 117 חוקים ליברמן לא יכול לבוא ולהגיד שעשה, אפילו את הדברים הרעים הוא לא עשה"
דוד ליבוביץ
ב' שבט התש"פ / 28.01.2020 18:28

מחמאה מהשותף: יו”ר ועדת הכספים ח”כ משה גפני התבטא היום (שלישי) באופן לא שגרתי על ראש הממשלה – כשטען: ‘הוא עשוי מפלדה’.

“לא נח לי עם כתבי האישום אבל אני הולך איתו. הוא עשוי מפלדה, אף אחד מאיתנו לא היה עומד בזה”, אמר גפני בוועידת איגוד התאגידים העירוניים במלון הרודס באילת.

יו”ר ועדת הכספים הביע הבנה להחלטת ראש הממשלה למשוך את בקשת החסינות שהגיש. “חשבתי ואמרתי לראש הממשלה שצריך לבוא ולהתמודד עם הטענות אבל הוא החליט שלא כי יש רוב להסרת החסינות ואני מכבד את זה. עדיף לוותר מראש”.

חבר הכנסת החרדי התייחס גם לשותפות ארוכת השנים עם ראש הממשלה: “אני שותף של ביבי ולא מזגזג עם העניין הזה. לא חושב שב-35 שנה האחרונות היה ראש ממשלה טוב כמוהו”.

על יאיר לפיד אמר גפני: “לכחול לבן יש פחות ניסיון. טובת המדינה שלא אלך עם יאיר לפיד. אחרי הבחירות נראה מה יהיה אבל לא נשב בממשלה שתוביל תחבורה ציבורית בשבת”.

כמנהגו בחודשים האחרונים בחר גם הפעם חבר הכנסת החרדי לעקוץ את יו”ר ישראל ביתנו: “חוקקתי בכנסת 117 חוקים, אי אפשר לומר שאין לי רזומה. איווט ליברמן לא יכול לבוא ולהגיד שעשה, אפילו את הדברים הרעים הוא לא עשה. שיתפנו בעבר פעולה וכיום הוא רק רוצה שביבי ירד ועושה מה שנוח לו. הוא יעשה רק מה שישתלם לו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות