בנט נגד היועץ: “מה בער להשפיל את ראש הממשלה כשהוא בחו”ל?”

שר הביטחון מבקר את ההחלטה להגיש כתב אישום נגד נתניהו בעודו שוהה מחוץ לישראל: "רגע לפני אירוע היסטורי בוושינגטון? אפשר היה להמתין יום-יומיים לשובו לארץ"
אריה ריבקינד
ב' שבט התש"פ / 28.01.2020 16:01

יו”ר ‘ימינה’, שר הביטחון נפתלי בנט, מתח אחר הצהרים (שלישי) ביקורת על החלטות היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט להגיש את כתב האישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בטרם שובו מוושינגטון.

“אני לא מצליח להבין מדוע הפרקליטות הזדרזה להגיש מיד כתב אישום נגד ראש הממשלה נתניהו, שעומד רגע לפני אירוע היסטורי בוושינגטון”, צייץ בנט בטוויטר.

”מה בער להם להשפיל את ראש הממשלה נתניהו דווקא כשהוא שם, בחו״ל, מייצג את כולנו, כלל אזרחי ישראל? אפשר היה להמתין יום-יומיים לשובו לארץ”.

שר הביטחון הוסיף: “אמנם ראש הממשלה נתניהו ואני חלוקים בדברים מסוימים ואף עומדים בראש שתי מפלגות מתחרות, אך הוא ראש הממשלה של כולנו וכבודו הוא הכבוד של מדינת ישראל כולה. לא צעד ראוי”.

מוקדם יותר תקפו מקורבי ראש הממשלה את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט שמיהר להגיש את כתב האישום נגד נתניהו דווקא בעיצומה של הפסגה המדינית בוושינגטון.

”אם למישהו עוד היה ספק שיש פה רדיפה אובססיבית נגד ראש הממשלה נתניהו, הוא קיבל עכשיו עוד הוכחה ברורה וחדה לכך”, אמרו המקורבים.

”הלהיטות להגיש את כתב האישום המופרך נגד ראש הממשלה היא כה גדולה, עד שהם לא יכלו להמתין ולו יום אחד עד לסיום הפסגה ההיסטורית בוושיגנטון, מן החשובות בתולדות המדינה”.

מקורבי נתניהו הוסיפו: ”כמה לא מפתיע שמי שנאבקו בכל כוחם להכניס את תומכת המחבלים היבא יזבק לכנסת ונתנו חוות דעת מזעזעת לטובתה, רצו בריצת אמוק להגיש כתבי אישום מופרכים נגד ראש ממשלת ישראל דווקא ביום היסטורי זה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות