“אפס מאופס”: העיתונאים תוקפים את היועץ המשפטי

רק חלפו 4 שעות מאז שנתניהו הודיע כי הוא מושך את בקשת החסינות - והיועץ המשפטי רץ להגיש את כתב האישום נגד ראש הממשלה • אנשי תקשורת זועמים: מנדבליט איבד את האיטגריטי של יועץ משפטי והפך לסמרטוט רצפה של הפרקליטות" • "רוצה להשפיל מנהיג של מחנה שלם"
אבי כץ
ב' שבט התש"פ / 28.01.2020 14:52

היועץ המשפטי לממשלה רץ בצהרים (שלישי) להגיש לבית המשפט המחוזי בירושלים את כתב האישום נגד ראש הממשלה בפרשות המכונות 1000, 2000 ו-4000.

זאת ארבע שעות בלבד אחרי הודעת ראש הממשלה מהבוקר כי הוא מושך את בקשתו לקבל חסינות מהכנסת.

ההחלטה הזו הובילה למתקפה נרחבת של אנשי תקשורת על מנדלבליט.

יעקב ריבלין, הפרשן הפוליטי של בקהילה צייץ: “ההחלטה של מנדלבליט להגיש את כתב האישום כבר היום פלוס ההחלטה שלא לפסול את הידא יזבק הוכיחו לי סופית. מנדבליט איבד את האיטגריטי של יועץ משפטי והפך לסמרטוט רצפה של הפרקליטות”.

יוסי אליטוב, עורך משפחה: “צהרים טובים מר מנדלבליט. ומה היה קורה אם כתב האישום היה מוגש מחר אחרי הפסגה בוושינגטון. מה בדיוק היית מפספס? נראה לך תקין שפקיד מנהל קרב מול ראש ממשלה על כותרות מהדורת הערב? האם לנראות אין משקל כאן? אין לכם בעיה רק עם נתניהו. יש לכם בעיה מול יותר מחצי עם שלא מאמין לכם”.

איש התקשורת שמעון ריקלין: “מנדלביט אץ להגיש נגד נתניהו. השתהה ככל יכולתו עם יזבק תומכת הרוצחים. איזה אפס מאופס”.

עורך עיתון ‘כפר חב”ד’, אהרן דוב הלפרין: “אמנם יש יותר מחודש לפורים, אך הריצה הדחופה והבהולה של מנדלבליט בשליחות שי ניצן להגיש היום את כתב האישום – הזכירה לי פסוק מהמגילה: הָרָצִים יָצְאוּ דְחוּפִים… וְהַמֶּלֶךְ וְהָמָן יָשְׁבוּ לִשְׁתּוֹת…”

איש התקשורת אראל סגל: “בעוד אחד מהמנהיגים הגדולים של העם היהודי מתכונן לקראת הערב בו יבוצר מעמד המדינה היהודית באופן כמעט בלתי נתפס; לבלרי המשפט, התופרים הבררניים ממהרים להגיש את כתבי האישום. כדי להשפיל את בנימין נתניהו. כדי להשפיל מנהיג של מחנה שלם. ההיסטוריה תשפוט”.

מזכיר סיעת ש”ס ועיתונאי ‘הדרך’, אשר מדינה: “ביבי, בשביל איזו מדינה אתה נלחם? בשביל אנשים שלא מסוגלים להמתין עד שתחזור משליחות היסטורית? שבור את הלוחות ובוא”.

יועץ התקשורת אבי בלומנטל: “מסכן מנדלבליט שנאלץ להגיש כתב אישום היום, רק כדי להוציא את גליקמן אמין”.

פרשן חדשות 13, אבישי בן חיים: “מי שמשתמש במונח ‘מדינת ישראל נגד נתניהו’ מכזב לכם את התודעה ומבהיר שייכותו הפוליטית לאליטה. הגשת כתב האישום נגד ראש ממשלת ישראל בעודו בשליחות מדינית בחו”ל! מצערת ומוכיחה: זו לא מדינת ישראל אלא מערכת המשפט הישראלית שיעודה לשמר ההגמוניה של ‘הציבור הנאור’ כהגדרתו המפורשת של ברק”.

אריאל כהנא מישראל היום: “אין סמלי יותר. בתוך 24 שעות, מערכת המשפט שלנו מכשירה את תומכת הטרור המוכחת(!) היבא יזבק – אך מעמידה לדין, באישומים תקדימיים(!) את אחד מגדולי המנהיגים שקמו לעם ישראל בדורות האחרונים. זה כל הסיפור”.

מוטי וינשטוק, עורך בקהילה: “בכל מה שקשור לפרקליטות נכונה האמרה העתיקה: ‘אל תחשוב מה החמור חושב, כי הוא לא חושב'”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    להודיע מוושינגטון שמוותר על בקשת חסינות
    28/01/2020 17:51
    איציק
  1. אם באמת רצה למנוע אי נעימות יכול היה להודיע לפני שבוע שמוותר על החסינות . להביא את כל המערכת לדקה האחרונה ואז למשוך באותו צהריים את הבקשה אינו מעיד על ניקיון כפיים.