התשובה המוחצת של איילת שקד לדרעי: תמונת ‘אמא של שבת’ מהגן

אריה דרעי ליגלג הבוקר על חברת הכנסת איילת שקד - וטען כי בימי 'הסכמי אוסלו' היא הייתה 'אמא של שבת'  בגן • אז שקד הגיבה בציוץ בטוויטר • וגם עיתונאי 'יתד' התערב עם כמה עובדות
אבי כץ
א' שבט התש"פ / 27.01.2020 15:36

אחרי שהשר אריה דרעי ליגלג הבוקר (שני), במהלך ביקור בבקעת הירדן, על חברת הכנסת איילת שקד – וטען כי בימים של הסכמי אוסלו היא הייתה ‘אמא של שבת’  בגן – הגיעה התגובה המוחצת שלה.

בציוץ בחשבון בטוויטר, צייצה שרת המשפטים לשעבר תמונה שלה כ’אמא של שבת’ וכתבה 1980:

 

 

עוד קודם לכן צייץ העיתונאי יוסי טיקוצ’ינסקי מ’יתד נאמן’:

“מספר עובדות: כשדרעי היה חלק מהסכמי אוסלו, שקד היתה רגע לפני גיוס לצה”ל. כשהוא לקח פסק זמן מהפוליטיקה היא ניהלה את לשכת יו”ר האופוזיציה נתניהו”.

כפי שדווח בחרדים 10, במהלך דבריו בבקעת הירדן התייחס יו”ר ש”ס לאיום שהשמיעה כלפיו  ח”כ איילת שקד, בתגובה לסרטון ‘החברים של ביבי’, כאשר הזהירה כי במידה וימשיך לתקוף את ‘ימינה’ – הוא יותקף חזרה ותוזכר תמיכתו בהסכמי אוסלו.

“כולם צעירים”, אמר דרעי. “איילת שקד שאני מעריך אותה, בתקופת אוסלו אני חושב שהיא שיחקה אמא של שבת בגן, אם היא הייתה בגן שעשו בו קבלת שבת. אני מציע לה שתלמד את הנתונים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    האמנם??!
    05/02/2020 05:00
    עמוס
  1. הכותרת המפוצצת ל”תשובה המוחצת” שהחרדלי”ת הנוצצת איתה “קוצצת” את אריה דרעי מאד מוזרה בלשון המעטה, כי עוד לא מצאתי בא את שורת המחץ, רק אולי את הלחץ ואולי גם קצת שחץ.