“ראיתי את ההתפרעות, נדאג שתקציבים לא יגיעו לישיבות”

ליברמן על הפגנת 'הפלג': "בקואליציה הבאה נדאג שתקציבים יגיעו לבריאות ולחיילים ולא לאברכים" • פורר: "השתיקה הרועמת מגלה שאת דרעי, ליצמן, גפני ואפילו בנט - מעניין לשמור על הכיסא בכל מחיר" • יהדות התורה: "זה אותו ליברמן שנפגש עם מנהיג הפלג והבטיח הכל תמורת דילים"
אריה ריבקינד
כ"ט טבת התש"פ / 26.01.2020 19:35

יו”ר ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, הגיב הערב (ראשון)  על הפגנת ‘הפלג הירושלמי’ בכניסה לירושלים, והבטיח לדאוג שהתקציבים לא יגיעו לישיבות.

“ראיתי עכשיו את ההתפרעות של החרדים מהפלג הירושלמי בכניסה לירושלים. בקואליציה הבאה נדאג שתקציבים יגיעו לבריאות ולחיילים ולא לישיבות ולאברכים”, צייץ ליברמן בטוויטר.

עוד קודם לכן צייץ ח”כ עודד פורר, יו”ר סיעת  ישראל ביתנו: “כשפוצצו כנס לחיילים חרדים באשדוד לא שמענו את ליצמן, דרעי ואפילו לא את בנט.

“כעת כשהכניסה לירושלים חסומה, שתיקה הרועמת שלהם מגלה שאת דרעי, ליצמן, גפני ואפילו בנט – מעניין לשמור על הכיסא בכל מחיר, גם אם זה אומר לטמון את הראש בחול נוכח אלימות הפלגים הקיצוניים של העדה החרדית”.

מצוות התגובות של יהדות התורה נמסר בתגובה: “זה אותו ליברמן שנפגש עם מנהיג הפלג הירושלמי והבטיח להם הכל תמורת דילים פוליטיים, זה אותו ליברמן שהוביל אותנו לבחירות שלישיות. היום כבר ברור לכולם כי פתק ליברמן בקלפי משמעותו בחירות רביעיות!”

מאות פעילי ‘הפלג הירושלמי’ חסמו הערב את צומת הרחובות יפו-שרי ישראל בירושלים בתגובה למעצרו “באישון ליל של ‘בן העליה’, אסיר עולם התורה”, הבחור דניאל מהדני, בנו של רב העדה האתיופית באור יהודה – שנעצר בגין עריקות מצה”ל, לאחר שלא התייצב בלשכת הגיוס.

את  ההחלטה לצאת להפגנה קיבלו רבני ‘הוועד להצלת עולם התורה’ של הפלג הירושלמי.

היום האריך ביהמ”ש הצבאי ביפו את מעצרו של מהדני עד ליום חמישי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות