‘דגל’ הקימו מטה ספרדי ומיתממים: “מעולם לא סגרנו את המטה הזה”

סיעת '‏דגל התורה' החליטה היום על הקמת מטה בני תורה ספרדים, שיפעל לשכנע ספרדים להצביע ג' - והכעיסו את ש"ס • בדגל מיתממים: "בני התורה הספרדים הם חלק בלתי נפרד מדגל התורה"
אריה ריבקינד
כ"ט טבת התש"פ / 26.01.2020 16:51

פוזלים לקהל היעד של ש”ס? סיעת ‘‏דגל התורה’ החליטה היום (ראשון) על הקמת מטה בני תורה ספרדים, שיפעל לשכנע ספרדים להצביע ג’ בבחירות לכנסת ה-23.

בראש המטה יעמוד דוד אוחנה, הממוקם במקום 12 ברשימת יהדות התורה, ולצידו מיכאל קקון נציג ‘דגל’ בבני ברק.

ההחלטה גררה תגובות זעם מצד גורמים בש”ס.  “זה ירי בנגמ”ש”, אומר בכיר בש”ס לחרדים 10.

בתגובה מיתממים ב’דגל התורה’ ואומרים בהודעה רשמית: “מעולם לא סגרנו את מטה בני התורה הספרדים שהם חלק בלתי נפרד מדגל התורה”.

במקביל, ב’דגל’ מגמגמים מול ההחלטה על פסילתה של הח”כית הערביה היבא יזבק מסיעת בל”ד.

ההתנהלות הזו מכעיסה את גורמים מהאגף הימני באגודת ישראל, הטוענים כי בשל כך מצביעים ימניים  – ובראשם חסידי חב”ד – לא יצביעו ליהדות התורה.

 

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בגלל זה הם העבירו את המעומד הספרדי ממקום 10 למקום 12 רק שלא יהיה לו סכוי
    26/01/2020 21:21
    אברהם
  1. האם לזה יקרא חלק בלתי נפרד

  2. חולמי חלומות
    26/01/2020 22:47
    יענקל פרץ
  3. …ליטאים הזויים..שום הטבת חלום.לא תעזור לכם.החוצפה וההתנשאות שלכם.בוקעת.רקיעים.אז כדי שתתפוצצו..אזכיר לכם..אנו בני תורה..רק בזכותו של מרן גדול הדורות רבינו עובדיה יוסף זיע”א..כל כל בני התורה הספרדים.גם אותם.חנפנים מפחד.ובעלי נחיתות משתכנזים..למרות שלמדנו בישיבות ליטאיות.ויש לנו..אהבה והערכה..לרב בורוך מרדכי אזרחי.ורב דוד כהן.ורב בערל פוברסקי.בקלפי אנו נצביע…רק שס ורק שס..זאת התודה למי שבזכותו אנו.לומדי תורה ותלמידי חכמים..שגפני יחפש..ליטאים מסכנים.שהוא רדף אותם.ופגע בהם.והרחיק..חרדים עובדים.ואנשי הפלג..וכו וכו.לא אצלינו הספרדים..תמצאו..סיוע..גם תטריחו את רב חיים בכל הארץ.רק ספרדים.יודעים לכבד תורה.כי כך לימד אותם.וחינך.מרן רבינו עובדיה פוסק הדורות.אך להצביע.נעשה כולם.כפסק מרן זיע”א.שס.שס.ושס..כמו שראיתם בבחירות הקודמות..גפני לא למד עוד..כשעושים.רק מחלוקות לא מצליחים..חצוף ויהיר.שימנה את הנמושה מטבריה.שלא עשה כלום בחיים שלו.חוץ מחנופה לליטאים..כיו”ר…המטה הראשי לשכנע ספרדים להציל את מויישי גפני הגזען.ואת..מוטקע בלועי המושחת והמטונף..חחח יור משמרת צניעות של עצמו חחחחחחחחחחחחחחחח..הכי מופרע ומושחת.הוא השומר שלכם.אז הכל מובן..

  4. כמו שירקנו עליהם באלעד
    27/01/2020 10:12
    אבי
  5. נירק עליהם בכל הארץ הכי מגניב שכל השולחן מסביב אשכננננזים