ליברמן: כחול לבן חולמים להחזיר את החרדים בשאלה עד הבחירות

יו"ר ישראל ביתנו ביקר בבקעת הירדן והביע את תמיכתו בהחלת ריבונות מלאה על השטח • על קואליציה עם חברי הרשימה המשותפת אמר: "אנחנו לא נהיה שם"
אריה ריבקינד
כ"ט טבת התש"פ / 26.01.2020 13:48

יו”ר ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, סייר הבוקר (ראשון) עם חברי סיעתו בבקעת הירדן והביע תמיכה בסיפוח שטחי הבקעה והחלת ריבונות ישראלית מלאה על האזור.

“אנחנו פועלים להפוך את בקעת הירדן לחלק אינטגרלי ממדינת ישראל, ואנחנו מקווים שעוד השבוע או מקסימום שבוע הבא, אכן כמו שראש הממשלה התחייב, החוק הזה יובא להצבעה בכנסת”, אמר ליברמן.

הוא הוסיף: “כמו שנראה היום המהלך המדיני שראש הממשלה נסע לארה”ב, זה נראה כמו מהלך של יח”צ ולא מעבר לכך. אם מכל מיני תירוצים החוק לא יעלה שבוע הבא, זה אומר דבר אחד – ראש הממשלה עשה סיבוב על תושבי הבקעה ולא תהיה ריבונות ישראלית לא כאן ולא בשום מקום אחר”.

הוא תקף גם את כחול לבן: “עד עכשיו לא הצלחתי להבין מה עמדתה של כחול לבן. אצלם אף פעם אי אפשר להבין שום דבר, הם ממש מפלגת כן ולא, צביקה האוזר יגיד כן גרמן תגיד לא, הם אומרים לא עופר שלח יגיד כן.

“גם לגבי צירוף החרדים לקואליציה – הם מדברים על ממשלה חילונית עם גפני, דרעי וליצמן. כנראה יש להם תקווה להחזיר אותם בשאלה עד הבחירות. לא ברור גם מה עמדתם לגבי הרשימה המשותפת בקואליציה. אנחנו בכל אופן לא נהיה שם”.

כשנשאל מה עמדת ישראל בינתו בנוגע להקמת מדינה פלסטינית, ענה ליברמן: “אנחנו לא ראינו את התכנית, כל עוד אנחנו חיים רק מהדלפות אנחנו לא נתייחס לזה, כשיניחו את התכנית באופן רשמי נתייחס אליה. כרגע אם רוצים לנהל דיון ענייני ואמיתי אז שווה לדחות את כל הדיון לאחרי השני במרץ”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הדרישה של בני התורה היא
    26/01/2020 16:32
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. הדרישה של בני התורה היא חד משמעית, דיחוי בלי למסור את הבחורים החלשים לשמד. כלומר דיחוי לכל בני הישיבות ללא תנאים של מכסות ויעדי גיוס להחטיא את בחורי ישראל בטומאת הצבא עם זנות וסמים וכו’ ובלי לנסות לחלן את הציבור החרדי בדעות הציוניות הכוזבות והשקריות***