עירית לינור הצטרפה לישראל היום: “אשתדל להיות הגונה כמו שי ניצן”

אשת התקשורת תשמש כפרשנית וכבעלת טור במוסף 'ישראל השבוע' • עקצה: "אשתדל להיות ממלכתית לפחות כמו רובי ריבלין, ומצחיקה כמו שופטי בג"ץ כשהם מסרבים לפסול את בל"ד"
אבי כץ
כ"ט טבת התש"פ / 26.01.2020 12:47

עירית לינור הצטרפה ל’ישראל היום’: לינור, שדרנית רדיו, סופרת, ופובליציסטית שעוסקת בשלל נושאים בסדר היום התקשורתי, החלה לכתוב ביום שישי טור קבוע במוסף הפוליטי ‘ישראל השבוע’.

מאז 1998 לינור משדרת בתוכנית היומית הפופולרית ‘המילה האחרונה’ בגל”צ, אותה הגישה לצד אורי אורבך ז”ל, ג’קי לוי ועוד. בעבר כתבה לינור טורים בעיתון ‘חדשות’ ובמוסף ‘הארץ’. כמו כן, הגישה במקביל לאראל סג”ל את ‘הפטריוטים’ בערוץ 20 וגם הייתה חברת פאנל בתכנית. היא גם כתבה שישה ספרים.

העורך הראשי של ‘ישראל היום’, בועז ביסמוט: “אני גאה בהצטרפות עירית לינור לנבחרת כותבי ופרשני ישראל היום, העיתון המוביל והמשפיע בתקשורת הישראלית. לינור, אשת תקשורת סופרת ותיקה שמה חותם בתקשורת הישראלית והיא מביאה איתה ניסיון וידע רחב, מה שיוסיף לשדרוג העיתון. אין לי ספק שהצטרפותה תעשיר את חווית הקריאה של קוראי ‘ישראל היום'”.

לינור אמרה: “אני שמחה להצטרף לצוות הכותבים של ‘ישראל היום’, בעיקר בתקופה פוליטית סוערת כל כך. אשתדל להיות ממלכתית לפחות כמו רובי ריבלין, הגונה כמו שי ניצן, ומצחיקה כמו שופטי בג”ץ כשהם מסרבים לפסול את בל”ד”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עירית
    26/01/2020 15:28
    דוד
  1. תותחית

  2. האשה הכי שפויה בארץ
    27/01/2020 21:16
    אופטימי
  3. שכל ישר ושמרן פשוטו כמשמעו – בהצלחה