יאיר גולן תקף הדת”לים ושיבח את עודה: “פרטנר נהדר” • שקד: בושה

ח"כ איילת שקד, הגיבה לראיון עם ח"כ יאיר גולן בעיתון 'הארץ' - ולדברים שאמר נגד הציונות הדתית: "איזו בושה. איזה ליקוי מאורות"
אריה ריבקינד
כ"ח טבת התש"פ / 25.01.2020 20:55

יו”ר הימין החדש, ח”כ איילת שקד, זועמת על הדברים שאמר חבר הכנסת יאיר גולן בראיון לעיתון ‘הארץ’ – נגד הציונות הדתית.

גולן אמר בראיון: “ראי בכלל מה קרה לציונות הדתית. איפה המוסר שלה? איפה אתם ביחס ביניכם לבין פלסטינים? אין כבוד לחיי אדם, אין כבוד לרכוש של בני אדם? לאיפה אתם לוקחים אותנו? השתגעתם?”

בצאת השבת כתבה שקד: “שבוע טוב ליאיר גולן. קראתי את הראיון שהענקת למוסף ‘הארץ’ ואני רוצה קודם כל לשבח אותך: ראיון שלם בלי להגיד שאנחנו נאצים. אני מזהה מגמת שיפור וזה לא עובר לידי. מצד שני, יאיר, היית חייב כמובן לרדת על הציונות הדתית.

“אתה הרי פיקדת על לוחמים בני הציונות הדתית, הם שכבו איתך במארבים ואתה יודע איזה אנשים הם, אבל כדי להתברג במפלגה החדשה שלך היית חייב לטנף על הציבור היקר הזה”.

שקד הוסיפה: “איימן עודה? אותו אתה דווקא מחבב. ‘איימן הוא פשוט פרטנר נהדר’, אמרת. תשאל אותו בהזדמנות מה דעתו על המשימות שהובלת את החיילים שלך לעשות בצוק איתן. תשאל אותו אם הוא מוכן להגדיר כטרור פגיעה בחיילים.

“את הציונות הדתית אתה מגנה אבל את היבא יזבק ששיבחה את סמיר קונטאר, רוצח מתועב ואכזרי אמרת – ‘אני מתרשם שהיא אדם שאפשר לדבר איתו בצורה נינוחה ופתוחה’. ספר את זה לבני משפחת הרן. איזו בושה. איזה ליקוי מאורות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יאיר גולן הוא בחור רציני , אמיתי ואמיץ ! חומר של ראשי ממשלה !
    25/01/2020 21:44
    אזרח
  1. יאיר גולן הוא בחור רציני , אמיתי ואמיץ ! חומר של ראשי ממשלה !