מסמך שנתפס אצל רמתי: הוראות לבנות כיצד ומתי להרביץ לפעוטות בגן

מעצרו של אהרון רמתי, החשוד כי ניהל כת בירושלים, הוארך בשישה ימים • עד כה בוצעו 10 עימותים בין רמתי ובין מי שהעידו נגדו
חיים טוויל
כ"ה טבת התש"פ / 22.01.2020 16:46

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (רביעי) בשישה ימים את מעצרו של אהרון רמתי, החשוד כי ניהל כת בסמינר ‘באר מרים בשכונת הבוכרים בירושלים.

נציג המשטרה אמר בפתח הדיון כי מאז הארכת מעצרו הקודמת ביום ראשון, נגבו 23 עדויות חדשות בתיק.

בנוסף, לפי המשטרה, בוצעו 10 עימותים בין רמתי ובין מי שהעידו נגדו.

לפי דיווח של ענת יורובסקי ב-mynetjerusalem, המשטרה ביקשה מבית המשפט אישור לצו שיאפשר חיפוש בטלפון של רמתי ושל שתי חשודות נוספות.

לפי הדיווח, נציג המשטרה הציג בדיון מסמכים שנתפסו, בהם מורה רמתי, לכאורה, לבנות שעבדו אצלו, כיצד ומתי להכות פעוטות הלומדים בגן שבבעלותו. “במסמכים מסביר החשוד בצורה מאוד ברורה מתי צריך לתת מכות לילדים, ומתי צריך לשים להם כל מני דברים בפה. מסמכים שנתפסו בסמינר ובבית שלו. אנחנו עוברים מסמך מסמך”.

בשבוע שעבר דווח בחדשות 13, כי המשטרה חושדת שרמתי קיבל מידע על מעצרו בטרם בוצע – והחביא חלק מהקטינות.

על פי החשד, המידע אודות המעצרים המתוכננים דלף והוא הזהיר את אנשיו, ובכך נגרם שיבוש הליכי חקירה בתיק. מקורב לרמתי נעצר בחשד שהזהיר את האחרון, ובמשטרה פתחו בחקירה בניסיון לגלות מי אחראי להדלפת המידע.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אורה
    22/01/2020 18:11
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אל הבנות שעוד נשארו שם, זה הזמן לחשוב ולהתבונן, במה מאשימים את הצדיק הרב שליט”א. כל אחת יכלה לצאת בכל רגע נתון… למה הוא עצור ולמה אתם לא עוזבות? הסיבה היה בגלל שהכל עלילה שקרית…. לא מאמינה לשום מילה שלהן, מספיק עם ההשמצות.

    כל הסיפור המזויף הזה רכילות ולשה”ר גמור. תגידו לי שמתם לב שהמשטרה אין ממנה ראיה כלל??? וכעת אף אחד בעולם לא מאמין שזה נכון. כולם יודעים שזה בכלל לא כת. כל עוד שזו הבחירה שלהן אין כאן שום בעיה. כנראה ישוחרר בזמן הקרוב בס”ד. כדכתיב: וְכָל-קַרְנֵי רְשָׁעִים אֲגַדֵּעַ תְּרוֹמַמְנָה קַרְנוֹת צַדִּיק אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ. והרב הוא הצדיק. תְּרוֹמַמְנָה קַרְנוֹת צַדִּיק. ומובן מאליו שזה בכלל לא כת. “הכל קשקוש, לא היה ולא נברא” ובס”ד החשדות יופרכו בקרוב, והוא יצא זכאי ונקי לגמרי.

  2. כולנו חייבים לרחם על הרב הצדיק שזכאי
    22/01/2020 22:16
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. כולנו חייבים לרחם על הרב הצדיק שזכאי לגמרי. כָּל הַמְרַחֵם עַל הַבְּרִיּוֹת מְרַחֲמִין עָלָיו מהשמים. “כִּי כְּשֶׁאָדָם צָרִיך לְרַחֲמִים, הַשֵּׁם יִתְבָּרַך שׁוֹלֵחַ לוֹ רַחֲמָנוּת שֶׁהוּא יְרַחֵם עַל אַחֵר, וְעַל יְדֵי זֶה מְרַחֲמִין עָלָיו, כמו שאמרו רבותינו ז”ל (שַׁבָּת קנא:): ‘כָּל הַמְרַחֵם עַל הַבְּרִיּוֹת מְרַחֲמִין עָלָיו’, וּכְמוֹ שֶׁכָּתוּב (דְּבָרִים י”ג): ‘וְנָתַן לְך רַחֲמִים וְרִחֲמֶיך’… וְכֵיוָן שֶׁיִּהְיֶה לְך רַחֲמִים בְּוַדַּאי יְרַחֲמוּ עָלֶיך מִן הַשָּׁמַיִם”

    ~ אם נרחם על האחרים, כפי שהאלוקים מרחם עלינו – העולם היה הופך לגן עדן.
    ~ רחמים אמיתיים הינם – לדעת שעשית הכול למען הזולת.
    ~ אם תרחם על השני ותבין את מצוקתו – גם עליך ירחמו בשמים ויפתחו עבורך את שערי הרחמים.
    ~ הרחמנות היא תכונה שבלעדיה העולם היה הופך לתוהו ובוהו.
    ~ עם קצת רחמים והרבה הבנה, יש לנו יכולת להשפיע בצורה משמעותית על העולם שסביבנו.
    ~ העיקר כשאת/ה מתפלל ‘אבא תרחם עלי’ – האם אתה גם מרחם על אחרים?

  4. אסור לפרוש מהציבור
    23/01/2020 13:26
    יצחק
  5. לא סתם אמרו דרכיהם דרכי נעם וכל נתיבותיה שלום
    חייבים לשמוע לגדולים הדור ולא לקחת את בעלות התורה על עצמו