כולם מכחישים: מי הם אנשי הליכוד שמתדרכים נגד יולי אדלשטיין?

המתדרכים, המעבירים אמירות קשות נגד יו"ר הכנסת לכלי התקשורת, חוששים לחשוף את זהותם ולא מדברים בשמם • אלקין: "לתקוף אותו בצורה נבזית אנונימית אין מקום ואני מגנה את זה בכל תוקף"
אריה ריבקינד
כ"ג טבת התש"פ / 20.01.2020 12:13

מאז החליט יו”ר הכנסת על כינוס המליאה בשבוע הבא לדיון בעניינו של נתניהו, כלי התקשורת מלאים בתדרוכים של גורמים עלומי-שם בצמרת הליכוד נגד יולי אדלשטיין.

טל שניידר מעיתון ‘גלובס’ פנתה בשעות האחרונות לשורה ארוכה של בכירים בליכוד, שרים, חברי כנסת ויועצים, וכולם מכחישים קשר לאמירות הקשות נגד יו”ר הכנסת.

גם בסביבת ראש הממשלה בנימין נתניהו טוענים כי הם לא מכירים דיבורים או התייחסות של נתניהו לנושא.

השר זאב אלקין השיב לשאלת ‘גלובס’: “יולי הוא אחד מבכירי הליכוד שעושה כבוד גדול לתנועת הליכוד ופועל תמיד בממלכתיות ואחריות לאומית ומוערך מאוד על ידי חברי ליכוד ומצביעי ליכוד”.

הוא הוסיף: “מותר לחלוק על עמדה שלו בנושא כזה או אחר, למרות שבמקרה הזה לדעתי הוא עשה את המקסימום, אבל לתקוף אותו בצורה נבזית אנונימית אין מקום ואני מגנה את זה בכל תוקף”.

באתר ynet צוטט הבוקר בכיר: “אם לאדלשטיין היה איזה חלום להיות נשיא, את הליכוד הוא איבד בהחלטה הזאת. אנחנו לא נתמוך בו. בליכוד גם לא יסלחו לו על זה”.

יו”ר הסיעה, ח”כ מיקי זוהר, אמר הבוקר בראיון לרדיו 103FM: “אני שומע תדהמה וזעם בשטח הליכודי. אנשים לא מבינים מאיפה ההחלטה הזאת נפלה עליהם”.

ל’גלובס’ אמר זוהר כי הביקורת שלו גלויה וברורה: “הביקורת שלי נוקבת ומוצדקת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות