פרץ: לא אפר ההסכם עם בן גביר • הליכוד לבנט: תמנע ביזבוז קולות

בליכוד קוראים ליו"ר הימין החדש לשלב ברשימתו גם את מפלגת 'עוצמה יהודית' • פרץ מתנה כל חבירה של הבית היהודי לימין החדש בצירופו של בן גביר • הסיכויים קטנים
יוני גרין
י"ז טבת התש"פ / 14.01.2020 18:27

הליכוד פרסם אחר הצהריים (שלישי) קריאה רשמית לשר הביטחון ויו”ר הימין החדש, נפתלי בנט, לשלב ברשימתו גם את מפלגת ‘עוצמה יהודית’.

“השמאל התאחד – הם לא הולכים לאבד אף קול. עכשיו הימין חייב לעשות הכל כדי למנוע בזבוז קולות”, נאמר בהודעת הליכוד.

בליכוד האשימו את בנט בבזבוז קולות:  “לצערנו בנט בזבז קולות בבחירות באפריל, ובבחירות האחרונות דחק את ‘עוצמה’ החוצה ממפלגתו. לכן לא הצלחנו להקים ממשלת ימין”.

בלכוד הוסיפו: “כפי שאורלי לוי מצאה את עצמה באותה מפלגה עם תמר זנדברג ממרצ, וכפי שברשימה המשותפת חברו קומוניסטים ואיסלאמיסטים לרשימה אחת, כך מוטלת על בנט האחריות לגבש בלוק טכני כדי להציל את כל קולות הימין. בנט, גלה אחריות”.

מוקדם יותר היום הבהיר יו”ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ – בעקבות פניות מצד נתניהו ומצד בנט – כי אין בכוונתו להפר את ההסכם עליו חתם עם עו”ד איתמר בן גביר.

משמעות ההודעה היא כי כל חבירה של הבית היהודי לימין החדש תותנה בצירופו של בן גביר לרשימה – מהלך שסיכוייו קטנים, שכן קיימת התנגדות חריפה לצעד כזה בתוך הימין החדש. ח”כ מתן כהנא אף הצהיר, כי במידה ועוצמה יהודית תצורף לרשימה – יפרוש.

אחר הצהריים קרא גם ח”כ מוטי יוגב ליו”ר מפלגתו, הרב רפי פרץ, לחתור לריצה משותפת עם הימין החדש והאיחוד הלאומי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות