זו הסיבה שקרובת משפחה של שתי נשים מהכת של רמתי רועדת מפחד

קרובת משפחה של שתי אחיות שחיו בכת של אהרן רמתי, סיפרה בריאיון לאסתי פרז בתוכנית 'בחצי היום' ברשת ב על חוסר האונים: "פנינו למשטרה עם הוכחות – זה לא הספיק להם, הם רצו שאחת הנשים תבוא להעיד בעצמה"• "אני חוששת. הבן אדם הזה הוא מניפולטור. הוא פוגע בכל מי שמדבר ומתנגד לו"
חרדים 10
י"ז טבת התש"פ / 14.01.2020 17:24

פרשת הכת בירושלים: קרובת משפחה של שתי נשים שחיו בתנאי עבדות וניצול בכת של אהרן רמתי, מספרת היום (שלישי) כי למרות שבני המשפחה פנו למשטרה כמה פעמים, עם עדויות והוכחות על פעילות בלתי חוקית שמתנהלת בסמינר – לא נפתחה חקירה.

בריאיון לאסתי פרז בתוכנית ‘בחצי היום’ ברשת ב – אמרה האישה: “הבאנו ראיות שהנשים בכת חותכות את עצמן עם סכין יפנית, שהן חוזרות עם סימנים כחולים, שהן מנוצלות. מה אתם מחכים? המשטרה השיבה שזה לא מספיק. שהם צריכים שמישהי מתוך הכת תעיד”.

 

קרובת המשפחה סיפרה כי הנשים, שתי אחיות, נמצאות בכת כבר תשע שנים.

“לפני תשע שנים אחת הבנות עברה משבר. בעקבות המשבר היא חיפשה אוזן קשבת. חברה המליצה לה על מקום שהיא תוכל לישון שם. היא רצתה להתנתק מהעולם ולחזור למציאות אחרי שקט מהסביבה. מה שקרה זה שאחרי שהיא הגיעה לשם, התחילו להפעיל עליה לחצים להישאר. היא הייתה קטינה”.

היא הוסיפה כי הלחצים היו קשורים במניפולציות שהפעיל עליהן ראש הכת: “מדובר בלחץ חברתי. מנהיג הכת אמר להן שכל מי שמצליחה להביא נשים לסמינר מצילה נפשות מהעולם ותתקרב אליו. ככה היא תוכל לקבל איתו יותר זמן איכות, יותר יחס ממנו. כמובן שהן נלחמות להשיג את זה”.

על האחות הצעירה שהגיעה בעקבות הבכורה היא הוסיפה: “היא הגיעה בעקבות הגדולה. הבכורה יצרה איתה קשר וגרמה לה להגיע כאילו לביקור, ואז השאירה אותה שם. היא גם הייתה קטינה”.

קרובת המשפחה סיפרה כי תנאי החיים בכת היו גרועים: “זוועה. אנחנו יודעים בוודאות, זוועה. יש הרבה בידוד מהמשפחה, מהחברה. כל ניסיון ליצור איתן קשר מלווה בתקיפה מילולית מאוד אגרסיבית מצדן. ראש הכת חיתן אותן בלי ידיעת המשפחה, בלי שיתוף הפעולה של המשפחה. גם כשניסינו לברר דאגו לטשטש את הפרטים, היום יש לשתיהן ילדים”.

היא הדגישה: “הן חיו בתת חיים חד משמעית. בפעמים שכן נפגשנו הצלחנו להוציא חומרים על המקום – כולל תמונות של המדרשה. הן ישנו על הרצפה, מלא בנות בלי מיטות. גם מים חמים לא היה להן.

“הן לא ניסו לברוח, הוצאנו אותן בצווים של בית משפט. יותר מזה, הן חזרו בריצה למרות האיסור. הוא ידע בעורמה איך לעקוף את החוק. למשל, לעצור בן אדם ברחוב ולבקש שיחת טלפון. את בחיים לא תחשבי שלבן אדם יש צו של בית משפט שהוא מתקשר למספר שאסור לו. מי שלא עושה כרצונו מורחקת”.

בהמשך בשיחה העידה קרובת המשפחה, כי ראש הכת דרש מהבנות לדווח על מיקומן באמצעות מסרונים, בכל פעם שהן לא היו בסמינר.

לפני המעצר של  אהרן רמתי אתמול,  הצליחה המשפחה להוציא את האחיות באמצעות צו של בית משפט. אולם למרות צו ההרחקה, הן חזרו לסמינר.

על הפחד בעדותה היא מספרת: “אני חוששת. הבן אדם הזה הוא מניפולטור. הוא פוגע בכל מי שמדבר ומתנגד לו. בסבב הקודם של העדויות – כל מי שהעיד נגדו נפגע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סימן טוב ומזל טוב בטבריה
    14/01/2020 22:45
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. סימן טוב ומזל טוב בטבריה- היום זה היום שחיכינו לו….
    “בַאֲבֹד רְשָׁעִים רִנָּה” איזה שמחה היום לחרדים!!! זה לא חלום
    סימן טוב ומזל טוב – היום זה היום שחיכינו לו….
    “בַאֲבֹד רְשָׁעִים רִנָּה” איזה שמחה גדולה היום לחרדים!!!
    זה לא חלום(:

    אולי זה יגרום לכם להתרגש מחדש, אולי גם להזיל דמעה מתוך שמחה…
    אבל אנחנו חייבים להודות לבורא עולם – הוא הקב”ה ששומר עלינו כל חיינו לעולם ועד,
    אלוקים אנחנו אתך יחד לנצח ביחד עד הסוף.
    אלוקים ברך אותנו שלעולם נהיה שומרי תורה ומצות, ומאמינים בני מאמינים רק בך!!!

    [[[עכשיו תגיד לי ליצן מטבריה: איך זה להיות ראש עיר לשעבר?]]]
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    זה לא חלום עוד יבוא היום
    יום הגאולה של עם ישראל
    יום לו חיכינו אלפיים שנה
    למשיח ולבנין בית המקדש
    בקרוב בימינו אמן וכיה”ר………………