רון קובי מגיב לראשונה על ההדחה: ‘מכרו את העיר לחרדים מושחתים’

ראש העיר טבריה, שהודח מתפקידו על ידי השר זאב אלקין - הגיב הלילה לראשונה, בשידור חי בעמוד הפייסבוק שלו: "אני קורא לגנץ, לפיד וליברמן להמשיך בכל הכוח - ובלי החרדים, תשאירו אותם בחוץ. אלקין הוא חותמת גומי של דרעי. בחרתם ביבי קיבלתם אריה דרעי"
אריה ריבקינד
י"ז טבת התש"פ / 14.01.2020 00:45

רון קובי, ראש העיר טבריה, שהודח היום (שני) מתפקידו על ידי השר זאב אלקין – הגיב הלילה לראשונה, בשידור חי בעמוד הפייסבוק שלו – על ההחלטה.

קובי יגיש הבוקר ערעור לבג”ץ בדרישה לעצור את החלטת אלקין, בטענה שממשלת מעבר לא יכולה להכריע בסוגיה.

“בשימוע שלי היה מכשיר שנתן לדרעי לשמוע הכל, הוא היה בשימוע בלי להיות באמת באולם”, טען קובי בשידור.

לדבריו, “מי שבוחר בליכוד בוחר בדרעי שרצה לחמוד את עיר הכנרת. בחרתם ביבי קיבלתם אריה דרעי. מכרו את טבריה ואת המדינה לפוליטיקאים החרדים המושחתים ובראשם דרעי. אני קורא לגנץ, לפיד וליברמן להמשיך בכל הכוח – ובלי החרדים, תשאירו אותם בחוץ. אלקין הוא חותמת גומי של דרעי”.

הוא הוסיף: “אנחנו מחר בבוקר בבג”צ. מאמינים בצדק של בית המשפט. עיריית טבריה חרגה במשך 30 שנה והגיעה לחובות של 200 מיליון שקלים. בפעם הראשונה אחרי 30 שנה עצרנו את הגרעון בטבריה, הגענו לשיא בתיירות עם עלייה של 18%, גביית שיא בארנונה ושיטות ניהול מעולם ההיי טק.

צהלה בציבור החרדי: אלקין הדיח את ראש עיריית טבריה רון קובי

“והנה הם רוצים לחמוד את טבריה ולהחזיר אותה להיות עיר חרדית. יש פה הרבה גניבות ושחיתות – אלקין אני מתבייש בך, אני קורא לגנץ וכחול לבן זה הזמן להעיף את ביבי”.

קובי, שלא הורשה להיכנס לכנס שקיים הליכוד בטבריה לקראת הפריימריז עם נתניהו – הוסיף ואיים: “מחר אחשוף איך ביבי השתמש בי בשביל לפגוע בליברמן”.

גם בדף הפייסבוק שלו הוא: “ביבי לך הביתה!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות