נתניהו: ‘זה ניצחון כביר, התגברנו על הפייק ניוז ועל מזג האוויר’

ראש הממשלה הגיב על ניצחונו המוחץ בפריימריז בליכוד על גדעון סער: "עכשיו הזמן להתאחד כדי להביא ניצחון סוחף, רוב העם תומך בימין ורוב העם תומך בי לראשות הממשלה" • "הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח בגדול ואנחנו ננצח בגדול בגלל ההישגים המופלאים שעוד נביא בשנים הקרובות"
אריה ריבקינד
כ"ט כסלו התש"פ / 27.12.2019 11:51

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא הבוקר (שישי) נאום חגיגי בעקבות ניצחונו המוחץ בפריימריז לראשות הליכוד.

הנה הנאום המלא:

“קיבלתי אתמול מנדט מחודש ועצום מהליכוד. אני מודה לכל מנהלי ועובדי המטה, בראשם לשר החוץ ישראל כ”ץ, יו”ר המטה, לשרת התרבות והספורט מירי רגב, ולראש עיריית לוד יאיר רביבו.

אני מודה לשרים ולשרות, תודה גילה, לסגני השרים, לחברות ולחברי הכנסת, לראשי הערים, לראשי ועובדי המטות השונים, למתנדבות והמתנדבים הרבים, לפעילות ולפעילים, לחברות ולחברים, לליכוד!

בשבועיים האחרונים נגעתי בשטח ואני אומר לכם, איזה אנשים! אנשים נפלאים שאוהבים את המדינה ודואגים לעתידה. וכן, ראיתי גם לשמחתי את האהבה הגדולה שלהם לי, לרעייתי וגם את ההערכה שלהם לעשייה שלי למען המדינה בשליחותם. אני לחמתי בשבילם והם לחמו בשבילי, ועל כך נתונה תודתי העמוקה.

הם יודעים שאני נותן את חיי למען המדינה והניצחון שלי הוא הניצחון שלהם. זהו ניצחון כביר כי גברנו על מזג האוויר שלא הכניע את מתפקדי הליכוד.

זהו ניצחון כביר כי התגברנו גם על מפיצי הפייק סקרים והפייק ניוז שכבר עכשיו מנסים לגמד את הניצחון. זהו ניצחון כביר כי כמעט כל התקשורת התגייסה נגדי עם מפלגות השמאל גם בהתמודדות זאת. עכשיו הזמן להתאחד כדי להביא ניצחון סוחף לליכוד ולימין בבחירות הקרובות.

רוב העם תומך בימין ורוב העם תומך בי לראשות הממשלה. ההכרעה הסופית בפריימריז, הסופית והסוחפת בפריימריז, הייתה הבעת אמון עצומה בדרכי, בדרכנו! ואני מקבל אותה בהתרגשות, בתודה ובתחושת שליחות ארוכה. העתיד בידינו אם רק נצא להצביע בבחירות הקרובות.

אמש הוכח שאנחנו יכולים לנצח בגדול, ואנחנו ננצח בגלל העשור המופלא שהבאנו למדינה, בכלכלה, בחברה, בביטחון וביחסי החוץ בכל התחומים, ואנחנו ננצח בגדול בגלל ההישגים המופלאים שעוד נביא למדינת ישראל.

במשך 11 שנים ארוכות הייתי צריך להיאבק במדיניות אמריקנית שדרשה מאיתנו וויתורים מפליגים שהיו מסכנים את בטחונינו. עמדתי איתן בלחצים הללו, עמדתי איתן ולבד גם מול כל העולם בהתנגדות תקיפה להסכם הגרעין עם איראן שהיה מסכן לא רק את בטחונינו אלא גם את עצם קיומינו. יריבינו הפוליטיים תמכו בנסיגות ובוויתורים, וגם יצאו נגד ההתייצבות שלי בקונגרס נגד הסכם הגרעין. אבל גם כאן לא ויתרתי ושמרתי על ביטחון ישראל.

זה לקח 11 שנים, 11 שנים ארוכות, עד שהמדיניות האמריקנית השתנתה, וכשזה קרה פעלתי מיד כדי לקדם הישגים כבירים. אני מודה לידידי הנשיא טראמפ על החלטותיו ההיסטוריות ועל הברית בין ישראל לארה”ב שהיא חזקה מאי פעם.

אני מבקש מכם לראות מה השגנו רק בשלוש השנים האחרונות: 2017 – הכרה אמריקנית בירושלים כבירת ישראל. 2018 – העברת שגרירות ארה”ב לירושלים ויציאה מהסכם הגרעין. 2019 – הכרה אמריקאית בריבונותנו ברמת הגולן וקביעה אמריקנית שההתנחלויות אינן מנוגדות לחוק הבינ”ל.

אם הייתי אומר לכם לפני שלוש שנים שנשיג את כל הדברים הללו הייתם אומרים טוב, דיבורים, דיבורים בעלמא. מה שהשגנו בשלוש השנים האחרונות היריבים שלנו לא היו משיגים בשלושים שנה!

הם לא היו משיגים זאת, לא רק בגלל היעדר כישורים, היעדר ניסיון, היעדר יכולת ההשפעה המכרעת על דעת הקהל האמריקאית, זה מה שקובע, הם לא היו משיגים זאת גם משום שזו אינה דרכם – זו דרכינו, ואני מצהיר כאן שבשנים הקרובות אביא למדינת ישראל עוד הישגים היסטוריים שרק יכולנו לחלום עליהם פעם.

ראשית, לקבע סופית את גבולנו.

שנית, להביא להכרה אמריקאית בהחלת ריבונותינו בבקעת הירדן ובצפון ים המלח.

שלישית, להביא להכרה אמריקאית בהחלת ריבונותינו על כל הישובים ביו”ש, כולם בלי יוצאים מן הכלל.

רביעית, להביא לברית הגנה היסטורית עם ארה”ב שתשמר לחלוטין את חופש הפעולה של ישראל.

חמישית, לבלום סופית את איראן וגרורותיה.

ושישית להביא לנרמול יחסים ולבריתות, ובסופו של דבר להסכמי שלום עם מדינות ערב!

עכשיו שלא תטעו, ההזדמנויות ההיסטוריות האלה שאני מדבר עליהן ושאני אהמר עליהן כבר עכשיו הן בהישג יד, הן בטווח נגיעה, והכל בזכות התמיכה הגדולה של האנשים שיושבים כאן, של חברי וחברותי, ושל תומכי הליכוד שהם השדרה האמיתית של מדינת ישראל, מבחינה לאומית, מבחינת העשייה הגדולה שלנו בכל התחומים.

אבל כדי לממש את ההזדמנויות ההיסטוריות האלה, כדי להמשיך את העשור המופלא בתולדותינו, אני צריך להיבחר שוב לראשות הממשלה.

ברגע זה ישראל זקוקה לממשלה לאומית חזקה עם ראש ממשלה חזק, שנלחם כל היום למען המדינה כדי להביא אותה לשיאים חדשים וזה אפשרי לחלוטין אם ננצח.

אתמול ראינו אור גדול, אנשים שפעלו בכוח האמונה והתקווה והתגברו על הקור, על הגשמים, על הסופות, בכוח החום הגדול של הלבבות. ראינו, אני ראיתי את ריקי מאלקנה, יותר נכון שוחחתי איתה בטלפון, ריקי מאלקנה שילדה את בתה אורית, שימו לב לשם, שלושה ימים קודם לכן ויצאה מבית החולים כדי להצביע עבורי. הרבה חולים, ראיתי הרבה חולים. ראיתי את חנה, אחותך, שבאה, יאיר, חנה שבאה עם כיסא גלגלים ורגל מגובסת כדי להצביע לי, וראיתי קשישים רבים מעל גיל 90 חלקם גיל 95, 97, שבאו בסופה להצביע עבורי וזה מרגש.

בעזרת הרוח הזאת, בעזרת האנשים הללו, בעזרת האור הגדול ובעזרת השם נעשה ונצליח. חג שמח, שבת שלום לכם. תודה רבה לכם”.

נתניהו קיבל בבחירות 41,792 (72.5%), לעומת גדעון סער שקיבל  15,885 (27.5%). מהקולות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות