116 אלף מבעלי זכות בחירה יקבעו היום: נתניהו או סער?

הבוקר ב-09:00 ייפתחו  106 מוקדי הצבעה ברחבי הארץ, בהם יצביעו 116,048 מתפקדים • ההצבעה תסתיים ב-23:00 • שיעורי ההצבעה יוצגו בחמ״ל בכפר המכבייה • התוצאות הסופיות: ביום שישי בבוקר • סביבת נתניהו: "שלהב הפעילים להביא לא רק ניצחון, אלא ניצחון בהפרש משמעותי"
אריה ריבקינד
כ"ח כסלו התש"פ / 26.12.2019 01:47

ניצחון או תבוסה? אחרי שרוב המפלגות זנחו את השיטה הדמוקרטית, בליכוד – התנועה הדמוקרטית הגדולה בישראל- יערכו היום (חמישי) פריימריז כדי להכריע מי יעמוד בראשות התנועה: ראש הממשלה בנימין נתניהו או גדעון סער.

לאחר עבודת שטח שנערכה בחודש האחרון, הבוקר בשעה 09:00 ייפתחו  106 מוקדי הצבעה בכל רחבי הארץ, בהם יצביעו 116,048 מתפקדים בעלי זכות בחירה.

ההצבעה תסתיים בשעה 23:00.

כל מתפקדי ומתפקדות הליכוד יכולים להיכנס לאתר הליכוד, על מנת לבדוק היכן הם יכולים להצביע מחר.

שיעורי ההצבעה יוצגו בחמ״ל המרכזי שינוהל בכפר המכבייה, אליו הוזמנו אמצעי התקשורת.

נתונים אלו יופצו לאמצעי התקשורת אחת לכמה שעות.

התוצאות הסופיות יתפרסמו ביום שישי לפנות בוקר.

ועדת הבחירות של הליכוד תפקח על כל מהלך ההצבעה ועל ספירת הקולות, בשקיפות מלאה מול מטות שני המועמדים.

מנכ”ל הליכוד, צורי סיסו: “הליכוד היא התנועה הדמוקרטית הגדולה בישראל. זה מחייב אותנו לקיים בחירות בשקיפות מלאה ובטוהר בחירות לטובת כלל מתפקדות ומתפקדי הליכוד. אני קורא לכל חברות וחברי הליכוד לצאת מחר, להצביע ולהשפיע – למען ניצחון הליכוד!”

מכיוון שצפוי יום גשום וסוער במיוחד, את יום הפריימריז מתכוונים שני המתמודדים להעביר בעבודה מהמטה – סער, ומהלשכה – נתניהו, ובהתאם לתנאי מזג האוויר ייצאו להסתובב בין הקלפיות.

בסביבתו של נתניהו אמרו אמש: “בניגוד למה שמצויר בתקשורת, ראש הממשלה לא תקף ולא דיבר נגד סער. הוא חרש את השטח, דיבר על העשייה שלו, הרגיש את הפעילים ושלהב אותם להביא לא רק ניצחון, אלא ניצחון בהפרש משמעותי.

“נתניהו לא מוטרד מהפריימריז, הוא לא יפסיד; הוא מדבר על לתרגם את ההתעוררות בפריימריז גם לבחירות הכלליות”.

בסביבת גדעון סער אמרו: “תהיה הפתעה גדולה היום, בעיקר בערים הגדולות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות