ליברמן על קריאת נתניהו: ממשלה צרה – תהיה צרה לעם ישראל

ראשי רשויות מהליכוד נפגשים בפ"ת עם יו"ר ישראל ביתנו במטרה לשכנעו להצטרף לממשלת ימין • ראש עיריית רמלה: "נבקש ממנו לחזור הביתה - כי זה מקומו הטבעי. אני חושב שזו לא בקשה גדולה. לא אומרים לו ללכת לממשלה עם הערבים או מרצ. הוא היה בממשלת ליכוד, ישב עם החרדים"
אריה ריבקינד
י"א כסלו התש"פ / 09.12.2019 20:01

ראשי רשויות מהליכוד נועדים הערב (שני) בהיכל התרבות בפתח תקווה עם יו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, במטרה לשכנעו להצטרף לממשלת ימין צרה ולמנוע בחירות.

ליברמן אמר בפתח הישיבה כי הוא אינו יכול להצטרף לממשלת ימין צרה. “ממשלה צרה – תהיה צרה לעם ישראל”, אמר.

ראש עיריית רמלה מיכאל וידאל אמר לפני נאומו של ליברמן, כי לדעתו האפשרות לשכנע את ליברמן – ריאלית. “הסיכויים גדולים מאוד. לא צריך הרבה זמן, אלא החלטה של כמה דקות. הכל כבר בנוי פחות או יותר”.

לדבריו, “אנחנו עושים את הכל ונעשה את הכל עד הרגע האחרון. כולנו מכירים את ליברמן – הוא בן בית בליכוד והיה מנכ”ל התנועה. נבקש ממנו לחזור הביתה – כי זה מקומו הטבעי. הכל תלוי בליברמן. אני חושב שזו לא בקשה גדולה. לא אומרים לו ללכת לממשלה עם הערבים או מרצ. הוא היה בממשלת ליכוד, ישב עם החרדים והם התפשרו. זה יקרה שוב והוא יצטרף לממשלה”,

נתניהו קרא מוקדם יותר היום לליברמן להקים עמו ממשלת ימין צרה: “כיוון שלפיד וגנץ מתמידים בסירובם ועוסקים רק בספינים חלולים, נותרה רק אפשרות אחת למנוע בחירות מיותרות: אני קורא לאביגדור ליברמן להיכנס למו״מ מואץ ב-48 השעות שנותרו כדי להקים ממשלת לאומית חזקה לישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות