‘השמיים הפתוחים’ שוברים שיאים בנתב”ג: למעלה מ-1.7 מיליון באפריל

אפריל יסתיים עם עלייה של 25% בתנועת הנוסעים בנתב"ג • היעדים המובילים: טורקיה, קפריסין, צרפת, יוון וגרמניה • השר ישראל כץ: "הסכם השמיים הפתוחים הינו המהפכה הצרכנית הגדולה בישראל בשנים האחרונות"
שייע קליין
כ"ט ניסן התשע"ז / 25.04.2017 11:44

מהפכת השמיים הפתוחים שוברת את שיאי הנוסעים בנתב”ג: חודש אפריל יסתיים עם עלייה של 25% בתנועת הנוסעים בנתב”ג, העלייה החדה ביותר בתנועת הנוסעים בנתב”ג בחודש אחד עם למעלה מ-1.7 מיליון נוסעים.

היעדים המובילים את הגידול הדרמטי בתנועת הנוסעים: טורקיה, קפריסין, צרפת, יוון וגרמניה. קפריסין, שהובילה את הגידול במקום השני אחרי טורקיה – שהנה כיעד קונקשן – היא נתון המעיד כי קפריסין הפכה יעד נופש אטרקטיבי לנוסעים.

היעדים המובילים את טבלת הנוסעים הם טורקיה, ארה”ב וגרמניה.

החברה המובילה את תנועת הנוסעים באפריל בנתב”ג היא אל על, ואחריה טורקיש איירליינס, איזי ג’ט, ישראייר ואירופלוט – שהפכה את מוסקווה ליעד קונקשיין אטרקטיבי.

שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ אמר: ”הוזלת מחירי הטיסות לצרכן ומהפכת השמיים הפתוחים גורמים לגידול דרמטי בתנועת הנוסעים בנתב”ג. הסכם השמיים הפתוחים הינו המהפכה הצרכנית הגדולה בישראל בחמש שנים האחרונות. אני נחוש להמשיך ולחתום על הסכמים ולהביא לישראל חברות תעופה נוספות אשר יוזילו את מחירי הטיסות לצרכנים המקומיים ולתיירים”.

בנמל התעופה בן גוריון פועלות כיום מעל 139 חברות תעופה ליעדים בינלאומיים, ומדובר בתמונת מצב ייחודית לשדות בסדר גודל שכזה.

עשר חברות תעופה חדשות תתווספנה השנה לפעילות בנתב”ג וצפויות להרחיב את התחרות על קווי התעופה.

החל מהשבוע תחל לפעול בישראל חברת התעופה אוראל איירליינס אשר תפעיל ארבע טיסות שבועיות בין זוקובסקי שליד מוסקבה (40 ק”מ) לנמל התעופה בן גוריון.

צי החברה מונה 34 מטוסים ובהם מחלקת עסקים ובעיקר מחלקת תיירים, אם כי חלק מהמטוסים משמשים לטיסות צ’רטר, ובהם יש תא מחלקת תיירים יחיד. לישראל תטוס החברה עם שני סוגי מטוסים מטוס אירבוס 320 עם 160 מושבים ועם מטוס איירבוס 321 עם 220 מושבים.

ובמסגרת שיפור השירות: אוטובוסים חדשים יכנסו לשירות הנוסעים בנתב”ג. אוטובוסים ארוכי מפרקיים, ראשונים מסוגם בארץ המסוגלים להסיע למעלה מ-100 נוסעים בו זמנית ברמת שירות ובטיחות גבוהה.

בכל האוטובוסים מערכות בטיחות מתקדמות ומערכות טכנולוגיות לצפייה והקלטת הנעשה בפנים האוטובוס בכל רגע נתון, מערכת כריזה ומסכים המעדכנים בזמן אמת את הנוסעים במיקומם, בתחנה הצפויה ועוד. מערכת ג’י פי אס בכלל האוטובוסים תאפשר בקרה על זמני השירות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות