גר צדק מטבריה כרת את הראש של גרושתו • החברות: “הוא התעלל בה”

גופת אישה בשנות ה-30 נמצאה בדירה שעלתה בלהבות ברחוב נחמני בעיר טבריה, כשעליה סימני אלימות קשים - לאחר שראשה נערף • המשטרה עצרה בסמוך את בעלה, בעל חזות חרדית, כשעליו כתמי דם והראש הערוף בידו • צעק ברחוב: "הרגתי את עמלק" • השניים התגרשו לפני כשבועיים
חיים טוויל
ב' ניסן התשע"ז / 29.03.2017 13:05

גבר בעל חזות חרדית נעצר היום (רביעי) בטבריה בחשד שערף את ראשה של גרושתו, בת 33 , והצית את הדירה בה ביצע את הרצח.

צוותי מד”א שהוזעקו לדירה ברחוב נחמני בטבריה מצאו את האישה כשעל גופה סימני אלימות קשים – וקבעו במקום את מותה.

הגבר, גר צדק, בן 34, נעצר בשעות הצהריים על ידי המשטרה אחרי שהתקבלו דיווחים מתושבים על אדם המסתובב ברחוב כשהוא מגואל בדם ואוחז בידו בראש ערוף. במקביל התקבלו דיווחים על שריפה ברחוב נחמני.

על פי עדויות תושבים, האיש הסתובב ברחוב – וצעק “הרגתי את עמלק”.

בני הזוג התגרשו לפני כשבועיים, ללא שהיו להם ילדים. לפי דיווח באתר וואלה, הגבר טופל בעבר על ידי שירותי בריאות הנפש, אך בני הזוג לא היו מוכרים לגורמי הרווחה בעירייה.

מהמשטרה נמסר: “ברחוב נחמני בטבריה בדירה שעלתה באש אותרה גופת אישה שרופה כרותת ראש. נעצר חשוד במעשה ככל הנראה בעלה של הקורבן. בסמוך לדירה נמצאו ממצאים נוספים לאירוע. כוחות משטרה גדולים פועלים בזירה. נסיבות הארוע בבדיקה”.

פאראמדיק מד”א טאלב עבדאללה סיפר: “המראה היה קשה מאוד, ראינו אישה בשנות ה-30 כשהיא ללא רוח חיים עם סימני אלימות קשים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה.”

חברותיה של האישה שנרצחה סיפרו כי בימים האחרונים היא נראתה רגועה ושמחה, ואף סיפרה לחברותיה על הגירושין, ועל זה שכל הבלאגן מאחוריה.

אחת מחברותיה, סיפרה למעריב: “למרות שהיתה מאושרת – היא חששה ממה שצפוי לה, ואף אמרה שהיא פוחדת שהוא ירצח אותה”. לא פעם היא שיתפה את חברותיה במצוקה שחשה, וכשהאירועים הגיעו לנקודת רתיחה, היא לא קיבלה את הסיוע שהיתה צריכה כי אף אחד לא ענה לה.

חברה אחרת סיפרה כי חברתה חזרה בתשובה לפני מספר שנים, ובעלה התגייר לאחר שעלה ממולדובה. “היא חיה איתו אבל לא היה לה טוב איתו. הוא התעלל בה לא מעט, כמעט כל עשר שנות הנישואין שלהם היו בעייתיות. לרוע מזלה, רוב הזמן היא שידרה שלווה ורוגע ולא מצוקה – דבר שייתכן ופעל לרעתה בסופו של דבר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    התבלבל. שינסה את הדת שמעבר לגבול
    29/03/2017 17:21
    רמי