אלפים צופים בוידאו הזה ובוכים: 6 דקות מ’יחידות’ של הרבי מלובביץ’ זצ”ל

ההתרגשות שהציפה רבבות חסידים ומעריצים ברחבי העולם, לאחר פרסום התיעוד הנדיר מסוגו מ'יחידות' של השליח הרב בנימין אליהו גורודעצקי באולם בית המדרש של מרכז חב"ד העולמי, הובילה את חברת המדיה החב"דית JEM לשחרר גירסה ארוכה יותר של המראות הנדירים - כמותם לא נראו מעולם
יוסף גרינבוים
ב' ניסן התשע"ז / 29.03.2017 10:04

בעקבות ההתרגשות שהציפה רבבות חסידים ומעריצים ברחבי העולם, לאחר פרסום התיעוד הנדיר מסוגו מ’יחידות’ פרטית של השליח הרב בנימין אליהו גורודעצקי ז”ל עם הרבי מליובביץ’ זצ”ל  באולם בית המדרש הגדול של מרכז חב”ד העולמי-770,  החליטו בחברת המדיה החב”דית JEM לשחרר גירסה ארוכה יותר, של המראות הנדירים – שלא נראו מעולם.

מדובר בקטע וידאו נדיר ביותר החושף איך בערך הייתה נראית ‘יחידות’ פרטית בחדרו של הרבי זצ”ל, אלא שהפעם זה התרחש מול מצלמת הוידאו באולם בית המדרש הגדול של מרכז חב”ד העולמי-770.

היה זה בתום יחידות בה קיבל הרבי זצ”ל חתנים וכלות. היחידות התקיימה עם השליח הבכיר, מי שהיה אחראי על עניינים מסווגים ורגישים בכל רחבי אירופה, מדינות אפריקה, וגם בישראל. היא נמשכה 45 דקות, בהן עמד השליח בן ה-80 כל העת על רגליו.

תנועות ידיו, צורת הישיבה, ההקשבה וההאזנה של הרבי נדירות ומיוחדות, ולא נראו כמותן בפומבי בעת ההתוועדויות או שאר המעמדים בקרב קהל החסידים.

בחב”ד מספרים, כי מאז נחשף הוידאו החדש, אלפי חסידים שזכו להיות ב’יחידות’ אצל הרבי זצ”ל צופים שוב ושוב בקטעים ששוחררו לפירסום – ובוכים. “זה פתח את תיבת הזכרונות ומעורר רגשות בעוצמה רבה”, אומרים רבים מהם.

קטעי הוידאו הוא מתוך מגזין הוידאו השבועי של חברת המדיה החב”דית JEM לקראת י”א ניסן – יום הולדתו ה-115 של הרבי זצ”ל.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מרתק. מזוית אחרת קצת.
    29/03/2017 18:47
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. כולנו מרוכזים ברבי, וזה לחלוטין מרתק ומהפנט. כזה יחס אבהי של הרבי לחסידים שלו.
    אבל מעניין גם לשים לב לחסיד, באיזו התבטלות הוא עומד ומקשיב.
    אני חושב שכזו התבטלות של חסיד לרבו קיים רק בחב”ד. בכנות, מבלי לזלזל חלילה ומבלי לפגוע בשום חוג.