עוד אצבע בעין של ביבי: ג’ודי שלום ניר מוזס ובנה נמרוד ישדרו בתאגיד

השניים הקליטו לאחרונה פיילוט ובקרוב יחברו לתוכנית משותפת שתשודר בכל שישי בבוקר ברשת ב, בדומה לתוכנית הנוכחית של מוזס • ג'ודי, אישתו של השר לשבר סילבן שלום, מרבה לתקוף את נתניהו
אבי כץ
כ"ח אדר התשע"ז / 26.03.2017 12:48

עוד אצבע בעין של נתניהו: אשת התקשורת ג’ודי שלום ניר מוזס ובנה נמרוד מצטרפים לתאגיד הציבורי ‘כאן’.

לפי דיווח ב’ישראל היום’, השניים הקליטו לאחרונה פיילוט – ובקרוב יחברו לתכנית משותפת. על פי גורמים, מדובר בתוכנית שבועית שתשודר בכל שישי בבוקר, בדומה לתוכנית הנוכחית של מוזס, הנקראת “ג’ודי בבוקר”.

נמרוד, בנה הבכור של ג’ודי מנישואיה לעמירם ניר ז”ל, הוא הבעלים של משרד הפרסום ‘דה בריף’. הוא חזר בעבר בתשובה, למד בישיבה והתחתן עם צעירה חרדית. כעבור 4 חודשים התגרש.

ג’ודי שלום מוזס, אישתו של השר לשבר סילבן שלום, מרבה לתקוף את נתניהו.  “הליכוד אחרי ביבי – יחזור להיות מפלגה נהדרת”, אמרה לפני כחודש בשבתרבות במבשרת ציון. “למה בעלי סילבן שלום פרש מהפוליטיקה? סיבה אחת בלבד: בעלי רצה להיות ראש ממשלה ועם ביבי נתניהו זה לא יכול לקרות. נקודה”.

רצועת הבוקר של רשת ב’ מתגבשת בימים אלה, וגם שם צפויים כמה שינויים. את הבוקר יפתח בכל יום אריה גולן, שיגיש את יומן הבוקר בשעות 06:00-08:00.

מיד אחריו תשודר תוכנית אקטואליה של העיתונאים קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בשעות 08:00-10:00 – שיתפסו את מקומה של קרן נויבך, שתוכניתה תעבור לשידור בשעות 10:00-12:00.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מה עם סילבן סביב חח איפה הוא מתחבא.
    27/03/2017 00:37
    אלעד.
  1. נעלם